jarfab0511 0 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 witam auto świerzo po wymianie rozrządu zaczęło sie dławić na niskich obrotach gdy chce nagle przyspieszyć VAG pokazuje ustawienie rozrządu na 0 Wcześniej auto smigało bez zarzutu kto pomoże? wrzucam logi statyczne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 (edytowane) Wałek wydechowy może byc w nieodpowiedniej synchronizacji.Dobrze poszukaj-jest instrukcja prawidlowego ust.wszystkiego. Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez SotoM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 przeciez jest na "0" w/g mnie to ssący jest przestawiony o jeden ząb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarfab0511 0 Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 ssacy?? chodzi o te drugie koło?? je nalezy przestawić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 trzeba jeszcze dokłądnie sprawdzic ustawienie rozrządu bez powodu sie nie dławi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Tu masz instrukcje jak to sprawdzić http://www.zagazuj.pl/dane/Ustawianie%20kata%20synchronizacji%20PD%20Pompo%20wtryski.pdf Zrób krok po kroku a sukces gwarantowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarfab0511 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Tu masz instrukcje jak to sprawdzić http://www.zagazuj.pl/dane/Ustawianie%20kata%20synchronizacji%20PD%20Pompo%20wtryski.pdf Zrób krok po kroku a sukces gwarantowany. Kolego instrukcja która wysłałes jest do silnika z jednym wałkiem wiekszosc dwulitrówek posiada dwa wałki i zaraz posypia sie pytania ktorym kołem sie reguluje;) wiec kąt synchronizacji wałka rozrzadu regulujemy prawym kołem patrzac na nie przodem lewe koło słuzy do regulacji wałka wydechowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Jak przesuniesz instrukcje dalej jest tam dla dla DOHC -o tej właśnie inst.wspominałem na początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Jak ktoś jest kumaty to da radę. Jak nie = wizyta u mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się