mlodyabc 3 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Jaki może być powód ścinania opon przednich po zewnętrznej i wewnętrznej stronie opon na krawędziach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikołaj 0 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Za niskie ciśnienie w oponie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Producent zaleca 2.1 a ja dałem 2.3 chyba że ucieka bo wsadziłem wentyle ukryte. Ale faktycznie jaj się przyjrzałem to krawędzie chyba zbyt ugięte. Spróbuję najpierw dopompować. A zbiezność może mieć jakiś wpływ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikołaj 0 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Jak jest źle zbieżność to zwykle ścina wewnątrz albo na zewnątrz. W sumie to wszystko może mieć wpływ geometria amortyzatory jakość opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Opony nówki, zawieszenie tez w stanie bdb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikołaj 0 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 U mnie zużywa się bardziej na krawędziach niż na rysunkach, na styku ścianki bocznej z główną powierzchnią opony. Bardziej na boku opony niż na głównej powierzchni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikołaj 0 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Opony masz nówki? a stare były ścięte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Tak troche ścięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikołaj 0 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Jeżeli nowe są bardziej ścięte to może być wina opon albo ciśnienia. Tak czy inaczej bym sprawdził geometrie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Też tak myślę, jutro podjadę na geometrię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camillotychy 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Jeżeli z jednej strony to geometria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Tak to wygląda. http://www.directupload.net/file/d/3717/wy23zmq9_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/3717/wng9stoh_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/3717/dyh72m3a_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/3717/hk39szq5_jpg.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) A jaką masz nośność opony ? Jak za mała to auto pod swoim ciężarem za bardzo ugnie oponę i masz ścinanie opon na krawędziach. Ps Powiedź żonie zeby nie jeżdziła tak blisko krawężnika Edytowane 6 Września 2014 przez .Pablo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 a czasami przy skręcie nie ociera ci o nadkole plastikowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 8 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Nośność 91V tak jak zaleca producent auta. Na tyle tez się tak dzieje tyle że mniej.Byłem na zbiezności i jest dobrze, w poniedziałek jestem umówiony u speca od ukł.jezdnego, zobaczymy co powie. Byłem się poradzić kilku osób i mówią, że to wina miękkiej opony która ugina się na zakrętach;/. Nie wiem czy szukać jeszcze innych powodów czy poprzestać na tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Ja bym tak pojeździł jak coś się zacznie dziać z oponą to na gwarancji oddać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 13 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) Gdzieś wyczytałem zeby sprawdzic luz na zwrotnicy tylko nie bardzo wiem gdzie się z tym udać. Edytowane 25 Września 2014 przez mlodyabc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się