deejayluk 0 Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Witam Tydzień temu wymieniałem zawieszenie na Master Sport + końcówki drążków kierowniczych. Wczoraj ustawiałem zbieżność kół i zauważyłem różnicę, że ciężej chodzi kierownica przy skręcaniu po wymianie zawieszenia (być może tak ma być bo nowe drążki). Mój problem polega na tym, że jak skręcam i puszczę kierownicę to nie wraca na swoje położenie tzn. nie chce wyprostować się (jeśli skręcam i puszcze kierownicę to ona nadal jest skręcona, muszę sam wyprostować kierownicę, żeby jechać prosto - to chyba nie jest normalny objaw ) Proszę o pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 diagnostyka kół do zrobienia za wracanie kiery odpowiedzialny jest kąt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejayluk 0 Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 rozumiem, że chodzi o kąt wyprzedzenia sworznia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 diagnostyka kół do zrobienia za wracanie kiery odpowiedzialny jest kąt kątów w b5 za bardzo nie ustawisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Chyba w ogóle nic nie ustawisz, oprócz zbieżności. Nie ma żadnej seryjnej regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 jest pare regulacji(pare mm) ale raczej ich sie nie używa . kolega 6 lat jezdzi tak bez ustawiania i mu nic nie sciaga ,opon nie scina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 A czy w sankach nie ma czasem dwóch możliwości przykręcenia dolnych wahaczy? Może ktoś pomylił dziury i się kąt wyprzedzenia zmienił? To jedyne co mi do głowy przychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarson27 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 witam czy coś sie wyjasniło w powyższej kwestii? pytam bo 3 lata temu wymieniałem całe zawieszenie i też tak miałem przez rok ale pozniej wracała kierownica po przejechaniu 15tyś . ciekaw jestem czy to normalne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Mocno spasowane sworznie chodzą ciężko więc taki objaw może być. Choć 15 tys i dobiero zaczeła odbijać to świadczy o kiepskiej jakości wahaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejayluk 0 Opublikowano 27 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 jest lepiej po puszczeniu kierownicy wraca ale nie do konca, a wczesniej wogole nie wracala, moze zaczynaja sie wyrabiac sworznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się