Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kasacja przepływomierza powietrza podczas chipowania


johnnythebest

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie ostatnio sprawdzałem logi przed chipowaniem i okazuje się że przepływomierz powietrza jest do wymiany.

Chiper który bedzię mi chipował auto powiedział że może mi go wykasować z komputera i bedzie to tak jakbym wogóle go nie miał i że niby bedzie all ok.

Pytanie moje takie czy auto bez przepływki bedzie normalnie śmigało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli ecu nie dostanie informacji o przepływie powietrza to będzie problem, az mnie ciekawi jak on chce to rozwiazać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ostatnio sprawdzałem logi przed chipowaniem i okazuje się że przepływomierz powietrza jest do wymiany.

Chiper który bedzię mi chipował auto powiedział że może mi go wykasować z komputera i bedzie to tak jakbym wogóle go nie miał i że niby bedzie all ok.

Pytanie moje takie czy auto bez przepływki bedzie normalnie śmigało?

Jest to jak najbardziej wykonalne , poprostu dawka paliwa bedzie wyznaczana po MAPsensorze ....

Nie masz sie czego obawiac jak tuner wie jak podejsc do tematu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisze Spanky,

w zależności od temperatury i ciśnienia atmosferycznego przepływomierz jest w stanie przekazać do ecu dokładniejsze informacje w przeciwieństwie do MAP sensora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli co lepiej, zaplacic 100zł za wykasowanie przepływomierza czy lepiej dołożyc i kupić nowy i mic wszystko tak jak sie nalezy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupić nowy.

Uważam że przy normalnej jeździe na przepływce będzie mniej palił niż na MAP sensorze, bo będzie dokładnoiej dobierał mieszanke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bedziesz miał robiona na nowo mape to sie odrazu odłaczy przepływke i po problemie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile osób tyle rożnych porad:)

jeżeli ktoś jest w tym dobry to nie ma znaczenia czy będzie czip po maf(przepływka) czy po map(ciśnienie w dolocie), ale jeżeli przeływka tyko zaniża to przecież tuner to skoryguje, poco kombinować jak koń pod górę, im mniej cudowania tym lepiej, jak tuner ma problem ze skorygowaniem zaniżającej przepływki co jest najprostszą czynnością no to tym bardziej nie sądzę by dobrze zrobił to po map, weź pod uwagę że w 50% przypadków przyczyną zaniżania przepływki problem jest gdzie indziej i przepływka tylko daje nam info że w tym aucie coś nie gra i nie ogarniając tego nigdy to auto nie będzie dobrze się odpychać, jest spore prawdopodobieństwo że kupisz drugą przepławkę i będzie mierzyć tak samo, tyle porad a moja będzie taka: pokaż komplet logów

jeżeli auto nie będzie mocno dłubane i właściciel nie jest kumaty w temacie lepiej robić normalnie no bo gdy coś zacznie ci szwankować to z wyłaczonym maf będzie trudniej ci dojść do ładu z autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...