sureshot Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Witam . Dzisiaj chcialem wybrac sie w dluzsza trase moim audi (1.8 t 163km BFB) wiec jak to zazwyczaj robie poszedlem sprawdzic stan oleju i plynu chlodniczego . Po odkreceniu korka ze zbiorniczkiem plynu moim oczom ukazal sie rzadki budyn o kolorze kawy z mlekiem. Pojezdzilem troche po mechanikach popytalem wiekszosc z nich stawia na uszczelke pod glowica... Poza tym auto pali normalnie jezdzi rowniez , nie kopci . Na bagnecie poziom oleju nie wzrosl lecz delikatnie zmalal , rowniez na korku od oleju brak sladow tego budyniu . Jeden z mechanikow rzucil haslo iz moze to chlodniczka od oleju a nie uszczelka pod glowica ... Czy jest jakis sposob zeby dowiedziec sie ktora z tych dwoch rzeczy nawalila ? Moze ktos mial juz podobny przypadek ? Prosze o pomoc. Dzieki za wyczerpujace odpowiedzi To była jednak chlodnica oleju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się