Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wskazania Chwilowego Spalania Paliwa


irokez

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Jestem nowy w temacie Audi (obecnie jeżdżę Peugeotem 607 2.2 HDi) i mam na oku A4 B7 1.8T z 2004 r. Silnik chodzi ok, dynamika ok, spalanie już z grubsza przeglądnąłem (nie jestem typem szukającym masy koni pod maską, jeżdżę dość spokojnie) ale interesuje mnie jeden fakt: byłem u gościa co sprzedaje ten model i nie wiem jak włączyć pokazywanie spalania chwilowego. We wszystkich moich poprzednich gratach było coś takiego a nie chce mi się wierzyć, że tu tego nie ma. Na kierownicy po lewej stronie jest przycisk MODE, ale naciskanie jego wyświetla mi na wyświtlaczu pomiędzy zegarami NO OPTION, albo coś takiego. Dowiedziałem się, że "duży" wyświetlacz, który pokazuje cały samochód (razem z otwartymi drzwiami, klapami itp.) powinien mieć taką opcję. Może lista tych trzycyfrowych skrótów poda mi czy jest taka opcja czy nie? Zrobiłem zdjęcie naklejki tych kodów i je mam. Szwagier w swojej A4 1,9TDI ma ten przełącznik z prawej strony na manetce do wycieraczek, tutaj nie mogę tego znaleźć. Pomożecie znaleźć? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Select-17(instruments)-10(Adaptacion) w vcds tam sprobuj szukac wlaczac i testowac bloki gorzej nie zepsujesz :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Select-17(instruments)-10(Adaptacion) w vcds tam sprobuj szukac wlaczac i testowac bloki gorzej nie zepsujesz :-)

Wybacz krzysiekvtc, ale nic mi to nie mówi, możesz jaśniej? To jakieś opcje włączane przez podłączany czytnik, czy co? A jeżeli już, to którym "włącznikiem" miałbym przełaczać te opcje?

Przepraszam za tendencyjne pytania, ale na razie oglądam tylko ten samochód i nie wiem nawet jak sprawdzić te wszystkie rzeczy, dlatego tu pytam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach