dzeJKej Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Opublikowano 7 Marca 2015 Hej, Mozesz sie cos wypowiedziec na temat autka tak ogolnie moze na co zwrocic uwage przy zakupie Allroada 2.7t? Bardzo mozliwe ze kupie mojej pani cos takiego w tym tygodniu, 2001rok. TIP nowy od 9 lat i pneumatyka robiona 2 razy na nowych czesciach, w ASO hehe. Susarki jeszcze ori a przelot 250tys. Ojojoj, nie pomogłem, trochę zaniedbałem odwiedzanie forum Jeśli kupiłeś tą sztukę, to dbaj o tą zawieche. Przy przelocie 250tys i już dwa razy robiona? Tzn. że ktoś ostro młucił to auto, ja mam 199k i jeszcze fabryka. A na suszarki nie ma rady, jak motor dobry i dbasz(nie ciśniesz na zimnym, chłodzenie turbinek po ostrej jeździe) to będą jeździć i jeździć. Pozdro
paput Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 podbijam także szukam takiej konfiguracji jak komfort w tym aucie? Możesz z czymś porównać?
dzeJKej Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 Komfort? Dla mnie bajka. Wcześniej jeździłem zwykłą a6 1.9TDI także wiesz, niebo a ziemia
paput Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 A jak skrzynia się sprawuje w porównaniu z manualem? Kurcze szkoda mi mojego srzedawać ale potrzebuje czegoś wyższego z hakiem i komfortowego bo dziecku głowa odpadnie od gwintu;-) No i jak z zawieszka? Nie opada? Miechy trzymają? Kompresor ładnie pompuje? Mówisz ze na powietrzu taki mega komfortaśny jest ?
dzeJKej Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Rozleniwia się trochę człowiek na tym automacie. Standardowo: więcej spali w automacie i trzeba bardziej o nią dbać, gumy nie spalisz, o!(chyba, że o czymś nie wiem) chcesz chociaż trochę poczuć namiastkę manuala to sobie włączasz TIP i wajc**jesz albo zmieniasz biegi przyciskami przy kierownicy. Zawieszenie póki co(odpukać!) sprawuję się dobrze, jeszcze fabryka. Dopiero mi 200tys stuknęło. Kiedy zacznie padać? Nie mam pojęcia, chyba nie ma reguły, wszystko zależy jak się jeździ i gdzie. Części drogie raczej nie mają zamiaru stanieć ale nie narzekam póki co Komfort wydaje mi się, że jest o niebo lepszy niż w standardowej wersji a6, samo to, że możesz sobie wyregulować czy chcesz mieć twardo czy miękko a zarazem wysoko czy nisko jest na duży plus Edytowane 23 Marca 2015 przez dzeJKej
paput Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Rozleniwia się trochę człowiek na tym automacie. Standardowo: więcej spali w automacie i trzeba bardziej o nią dbać, gumy nie spalisz, o!(chyba, że o czymś nie wiem) chcesz chociaż trochę poczuć namiastkę manuala to sobie włączasz TIP i wajc**jesz albo zmieniasz biegi przyciskami przy kierownicy. Zawieszenie póki co(odpukać!) sprawuję się dobrze, jeszcze fabryka. Dopiero mi 200tys stuknęło. Kiedy zacznie padać? Nie mam pojęcia, chyba nie ma reguły, wszystko zależy jak się jeździ i gdzie. Części drogie raczej nie mają zamiaru stanieć ale nie narzekam póki co Komfort wydaje mi się, że jest o niebo lepszy niż w standardowej wersji a6, samo to, że możesz sobie wyregulować czy chcesz mieć twardo czy miękko a zarazem wysoko czy nisko jest na duży plus No to fajnie. Dużo CI to pali? Masz lpg?
dzeJKej Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Opublikowano 24 Marca 2015 Na mieście potrafi dojść do 18l/100 w trasie 12-14l/100. LPG mam, jeszcze nie dopieszczone cały czas walczymy ze spalaniem bo póki co to jest masakra Szukaj od razu ogarniętego gaziarza i nie oszczędzaj na instalacji. Będziesz się tylko wkur**** jak ja.
paput Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Aha, koleś się chce zamienić ze mna, ja daję swoje auto + 5 tys a on mi tego allroada, opłaca się? Jak myślisz? http://olx.pl/oferta/audi-a6-allroad-2-7-biturbo-CID5-ID9hfZd.html
dzeJKej Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) Heeee prawie jak moja trochę mu brakuje do full opcji(pamięc foteli + elektryka foteli i chyba bose nie ma). Sprawdzić przebieg, stan zawieszenia i silnika. Trochę podejrzane, że chcę się zamienić z allroada 2001 na (przepraszam za słowo) "starą" B5, to handlarz jakiś? Przepraszam, teraz dopiero zobaczyłem zdjęcia Twojego auta... cofam to co wcześnie napisałem, kozak auto, chyba by mi było szkoda się zamienić Edytowane 25 Marca 2015 przez dzeJKej
paput Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Heeee prawie jak moja trochę mu brakuje do full opcji(pamięc foteli + elektryka foteli i chyba bose nie ma). Sprawdzić przebieg, stan zawieszenia i silnika. Trochę podejrzane, że chcę się zamienić z allroada 2001 na (przepraszam za słowo) "starą" B5, to handlarz jakiś? Przepraszam, teraz dopiero zobaczyłem zdjęcia Twojego auta... cofam to co wcześnie napisałem, kozak auto, chyba by mi było szkoda się zamienić Też mi było szkoda ale już się z tym oswoiłem. Potrzebuję czegoś wygodniejszego, wyższego bo dojazd do nowej działki mam 50 metrowy po glinie. Kurcze nie mogę się zdecydowac na skrzynię. Widzę ze manuale mają reduktory w gałce. W automacie nic takiego nie masz? Nic złego Ci sie nie dzieje z tipem? NIe szarpie? Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez paput
dzeJKej Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Nie narzekam na ten automat, póki co chodzi idealnie. Odkąd go kupiłem to mam błąd na VAG-u że coś tam w skrzyni mi "stuck" i jakiś "converter" pitu pitu, zlałem sikiem prostym ;P Paru speców oglądało i stwierdzili, że to nie jest wina żadnego komponentu w skrzyni tylko może gdzieś elektryka wariuję. Póki nie widzę niepokojących objawów to nie grzebie. Moim zdaniem nie ma sensu wyciągać skrzyni, rozgrzebywać jeśli nic się nie dzieje, bo to też może się rożnie skończyć. Pozdro
instruktor83 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 ale to jest tiptronic tak? myśle o takim jako drugie auto z tym że końcówke produkcji z 2.5 TDI i manualu , bo 2.7 T musi swoje wypić , ale też frajda z jazdy jest pewnie 100% większa
Robero321 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 dzejkej myślę o swapie takiego silnika do siebie ale chce zachować Tiptronika tak jak masz u siebie Twój jest 5 biegowy ? 5HP 19 ? czy coś innego ? Ciekaw jestem ile te skrzynie mogą przenieść mocy/ momentu ile masz obecnie u siebie ?
dzeJKej Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2015 5-cio biegowa, czy 5hp19, szczerze to nie wiem Moc i moment fabryka: 250km/350Nm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się