Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A6 ALLROAD] 2.7T- terenowy wariat :D


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Mozesz sie cos wypowiedziec na temat autka tak ogolnie moze na co zwrocic uwage przy zakupie Allroada 2.7t? Bardzo mozliwe ze kupie mojej pani cos takiego w tym tygodniu, 2001rok. TIP nowy od 9 lat i pneumatyka robiona 2 razy na nowych czesciach, w ASO ;) hehe. Susarki jeszcze ori a przelot 250tys.

Ojojoj, nie pomogłem, trochę zaniedbałem odwiedzanie forum :P

Jeśli kupiłeś tą sztukę, to dbaj o tą zawieche. Przy przelocie 250tys i już dwa razy robiona? Tzn. że ktoś ostro młucił to auto, ja mam 199k i jeszcze fabryka. A na suszarki nie ma rady, jak motor dobry i dbasz(nie ciśniesz na zimnym, chłodzenie turbinek po ostrej jeździe) to będą jeździć i jeździć.

Pozdro

Opublikowano

podbijam

także szukam takiej konfiguracji

jak komfort w tym aucie? Możesz z czymś porównać?

Opublikowano

Komfort? Dla mnie bajka.

Wcześniej jeździłem zwykłą a6 1.9TDI także wiesz, niebo a ziemia ;)

Opublikowano

A jak skrzynia się sprawuje w porównaniu z manualem? Kurcze szkoda mi mojego srzedawać ale potrzebuje czegoś wyższego z hakiem i komfortowego bo dziecku głowa odpadnie od gwintu;-)


No i jak z zawieszka? Nie opada? Miechy trzymają? Kompresor ładnie pompuje? Mówisz ze na powietrzu taki mega komfortaśny jest :kox: ?

Opublikowano (edytowane)

Rozleniwia się trochę człowiek na tym automacie. Standardowo: więcej spali w automacie i trzeba bardziej o nią dbać, gumy nie spalisz, o!(chyba, że o czymś nie wiem) :P chcesz chociaż trochę poczuć namiastkę manuala to sobie włączasz TIP i wajc**jesz albo zmieniasz biegi przyciskami przy kierownicy.

Zawieszenie póki co(odpukać!) sprawuję się dobrze, jeszcze fabryka. Dopiero mi 200tys stuknęło. Kiedy zacznie padać? Nie mam pojęcia, chyba nie ma reguły, wszystko zależy jak się jeździ i gdzie. Części drogie raczej nie mają zamiaru stanieć ale nie narzekam póki co :D Komfort wydaje mi się, że jest o niebo lepszy niż w standardowej wersji a6, samo to, że możesz sobie wyregulować czy chcesz mieć twardo czy miękko a zarazem wysoko czy nisko jest na duży plus ;)

Edytowane przez dzeJKej
Opublikowano

Rozleniwia się trochę człowiek na tym automacie. Standardowo: więcej spali w automacie i trzeba bardziej o nią dbać, gumy nie spalisz, o!(chyba, że o czymś nie wiem) :P chcesz chociaż trochę poczuć namiastkę manuala to sobie włączasz TIP i wajc**jesz albo zmieniasz biegi przyciskami przy kierownicy.

Zawieszenie póki co(odpukać!) sprawuję się dobrze, jeszcze fabryka. Dopiero mi 200tys stuknęło. Kiedy zacznie padać? Nie mam pojęcia, chyba nie ma reguły, wszystko zależy jak się jeździ i gdzie. Części drogie raczej nie mają zamiaru stanieć ale nie narzekam póki co :D Komfort wydaje mi się, że jest o niebo lepszy niż w standardowej wersji a6, samo to, że możesz sobie wyregulować czy chcesz mieć twardo czy miękko a zarazem wysoko czy nisko jest na duży plus ;)

No to fajnie. Dużo CI to pali? Masz lpg?

Opublikowano

Na mieście potrafi dojść do 18l/100 w trasie 12-14l/100. LPG mam, jeszcze nie dopieszczone cały czas walczymy ze spalaniem bo póki co to jest masakra :P Szukaj od razu ogarniętego gaziarza i nie oszczędzaj na instalacji. Będziesz się tylko wkur**** jak ja.

Opublikowano (edytowane)

Heeee prawie jak moja :D trochę mu brakuje do full opcji(pamięc foteli + elektryka foteli i chyba bose nie ma).

Sprawdzić przebieg, stan zawieszenia i silnika. Trochę podejrzane, że chcę się zamienić z allroada 2001 na (przepraszam za słowo) "starą" B5, to handlarz jakiś?

Przepraszam, teraz dopiero zobaczyłem zdjęcia Twojego auta... cofam to co wcześnie napisałem, kozak auto, chyba by mi było szkoda się zamienić :)

Edytowane przez dzeJKej
Opublikowano (edytowane)

Heeee prawie jak moja :D trochę mu brakuje do full opcji(pamięc foteli + elektryka foteli i chyba bose nie ma).

Sprawdzić przebieg, stan zawieszenia i silnika. Trochę podejrzane, że chcę się zamienić z allroada 2001 na (przepraszam za słowo) "starą" B5, to handlarz jakiś?

Przepraszam, teraz dopiero zobaczyłem zdjęcia Twojego auta... cofam to co wcześnie napisałem, kozak auto, chyba by mi było szkoda się zamienić :)

Też mi było szkoda ale już się z tym oswoiłem. Potrzebuję czegoś wygodniejszego, wyższego bo dojazd do nowej działki mam 50 metrowy po glinie. Kurcze nie mogę się zdecydowac na skrzynię. Widzę ze manuale mają reduktory w gałce. W automacie nic takiego nie masz? Nic złego Ci sie nie dzieje z tipem? NIe szarpie?

Edytowane przez paput
Opublikowano

Nie narzekam na ten automat, póki co chodzi idealnie. Odkąd go kupiłem to mam błąd na VAG-u że coś tam w skrzyni mi "stuck" i jakiś "converter" pitu pitu, zlałem sikiem prostym ;P Paru speców oglądało i stwierdzili, że to nie jest wina żadnego komponentu w skrzyni tylko może gdzieś elektryka wariuję. Póki nie widzę niepokojących objawów to nie grzebie. Moim zdaniem nie ma sensu wyciągać skrzyni, rozgrzebywać jeśli nic się nie dzieje, bo to też może się rożnie skończyć. Pozdro

Opublikowano

ale to jest tiptronic tak? myśle o takim jako drugie auto z tym że końcówke produkcji z 2.5 TDI i manualu , bo 2.7 T musi swoje wypić , ale też frajda z jazdy jest pewnie 100% większa

Opublikowano

tak jest, to tiptronic

Opublikowano

dzejkej myślę o swapie takiego silnika do siebie ale chce zachować Tiptronika tak jak masz u siebie

Twój jest 5 biegowy ? 5HP 19 ? czy coś innego ?

Ciekaw jestem ile te skrzynie mogą przenieść mocy/ momentu

ile masz obecnie u siebie ?

Opublikowano

5-cio biegowa, czy 5hp19, szczerze to nie wiem

Moc i moment fabryka: 250km/350Nm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...