Leopold27 41 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Proszę o ocene tego momentu obrotowego i całego programu http://www.directupload.net/file/d/3722/b2vpxrih_pdf.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 a cos nie halo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopold27 41 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 a cos nie halo ? Witam.kolego przy ok 1500-1800 obr trzymając gaz w jednej pozycji na 3,4,i piątym biegu na karoserie przenoszą sie dziwne drgania jakby koło nie wywarzone,szukałem różnych opini na ten temat i znalazłem tylko przyczynę za wczesny moment obrotowy,po zmianie programu na oryginał wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) a cos nie halo ? Witam.kolego przy ok 1500-1800 obr trzymając gaz w jednej pozycji na 3,4,i piątym biegu na karoserie przenoszą sie dziwne drgania jakby koło nie wywarzone,szukałem różnych opini na ten temat i znalazłem tylko przyczynę za wczesny moment obrotowy,po zmianie programu na oryginał wszystko ok trzeba zrobic delikatniejsze narastanie momentu i problem zniknie Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez spanky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 a jak przy 1000obr wciśniesz pedał w podłogę na 4 biegu to przy tych obrotach 1500-1800 a nawet do 2500obr coś buczy/drży? w ogóle z pedałem w podłodze to występuje czy tylko przy pewnej pozycji pedału gazu:) na zimnym występuje bardziej niż na ciepłym? czy to jest to czy coś innego:) jedno jest pewne program po poprawki pokaż jakieś logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopold27 41 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 a jak przy 1000obr wciśniesz pedał w podłogę na 4 biegu to przy tych obrotach 1500-1800 a nawet do 2500obr coś buczy/drży? w ogóle z pedałem w podłodze to występuje czy tylko przy pewnej pozycji pedału gazu:) na zimnym występuje bardziej niż na ciepłym? czy to jest to czy coś innego:) jedno jest pewne program po poprawki pokaż jakieś logi przedział obrotów j/w a dzieje się to wtedy jeżeli gaz trzymam w jednej pozycji,przy dodawaniu lub ujmowaniu niema problemu,na zimnym tak nie robi,logów niemam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zula1928 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 jak mówią koledzy u góry,masz po prostu zje*aną mapę.sam miałem tak samo czyli przy wyższym biegu na małych obrotach telepało nadwoziem,a w dodatku czarne kłęby dymu;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopold27 41 Opublikowano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 jak mówią koledzy u góry,masz po prostu zje*aną mapę.sam miałem tak samo czyli przy wyższym biegu na małych obrotach telepało nadwoziem,a w dodatku czarne kłęby dymu;) kolego a znasz zmoże kogoś z naszej okolicy aby to poprawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Ciahciah może Ci zdalnie temat ogarnąć. Oczywiście VAG będzie potrzebny do pobadania różnych rzeczy. Nie znam osoby, które tak dobrze ogarnia te afny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się