Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Telepanie silnikiem (pali na 3 gary) - ciąg dalszy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dolotu nie sprawdzalem, ciężko wymienić uszczelke dopóty ?

Jak najlepiej sprawdzić szczelność na koloktorze? to widać , słychać czy jak ? ?

odpinasz tipa i w tipa wkładasz np puche z podłączeniem pod komperesor i dmuchasz kompresorem i słuchasz gdzie jest nieszczelność.

ostatnio mialem podobny przypadek i był walniety korek odpowietrzjacy

jak coś to pisz na pw albo podjedz bo masz blisko to mozme coś zdziałamy z tym problem

Opublikowano

na przyszłość dla ludzi z podobnym problemem:

rozwiązaniem okazała się chińska cewka zapłonowa no-name, poprzedni właściciel oszczędzał i założył właśnie taką. Strzeżcie się tego badziewia...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...