Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skoda Octavia 2 rs 2.0 TDI BMN Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

od jakiegoś czasu jestem posiadaczem octavi rs 2.0TDI BMN seryjne 170KM

Auto ma jakiś program wgrany, ale nie wiadomo dokładnie co, poprzedni właściciel twierdził ze ok200KM, ale autko nie jedzie jak na taką moc,,

DPF usunięty (niewiadomo co siedzi w puszcze,brak czujników róznicy cisnien)

auto jest moim zdaniem troche zamulone od dołu, czasem poszarpuje w okolicach 1700-2000obr/min (tylko przy delikatnej jezdzie),

czasem pojawia sie błąd klapy gaszącej, ale tylko przy odpalaniu, po skasowaniu nie wraca

nowe pompki po akcji serwisowej, nowa wiązka elektryczna pompek, nowy filtr paliwa,

oto logi które dziś zrobiłem, jakby ktoś w temacie mógł się wypowiedzieć

DYNAMICZNE:
Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_183995.html
Grupa 008, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_183994.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_183993.html
Grupa 003, 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_183992.html

STATYCZNE:
Grupa 012: http://vaglog.rtnet.pl/log_183980.html
Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_183979.html
Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_183978.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_183977.html
Grupa 009: http://vaglog.rtnet.pl/log_183976.html
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_183975.html
Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_183974.html
Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_183973.html
Grupa 005: http://vaglog.rtnet.pl/log_183972.html
Grupa 002: http://vaglog.rtnet.pl/log_183971.html
Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_183985.html
Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_183984.html
Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_183983.html
Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_183982.html
Grupa 015: http://vaglog.rtnet.pl/log_183981.html
Edytowane przez jaras231
Opublikowano

problem z doladowaniem na nizszych obrotach - turbo późno wstaje (powszechne w tych motorach) - stad wrazenie ze jest slaby, poszarpywanie moze byc ze wzgledu na klape gaszaca ...

program zrobiony w dawnym MR Motors

Opublikowano (edytowane)

problem z doladowaniem na nizszych obrotach - turbo późno wstaje (powszechne w tych motorach) - stad wrazenie ze jest slaby, poszarpywanie moze byc ze wzgledu na klape gaszaca ...

program zrobiony w dawnym MR Motors

Jest jakiś sposób żeby poprawić wstawanie turbo czy tak już musi być?

Po logach można jakoś w przybliżeniu określić moc?

Zauważyłem jeszcze ze czasem jak z niskich obrotów mocno wdepne gaz to puszcza bardzo dużego czarnego dymu

http://vaglog.rtnet.pl/log_184921.html zrobiłem log kanału 68 podobno ten kanał odpowiada za dpf'a czy ktoś może sie wypowiedziec?

Edytowane przez jaras231

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...