jaras231 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam od jakiegoś czasu jestem posiadaczem octavi rs 2.0TDI BMN seryjne 170KM Auto ma jakiś program wgrany, ale nie wiadomo dokładnie co, poprzedni właściciel twierdził ze ok200KM, ale autko nie jedzie jak na taką moc,, DPF usunięty (niewiadomo co siedzi w puszcze,brak czujników róznicy cisnien) auto jest moim zdaniem troche zamulone od dołu, czasem poszarpuje w okolicach 1700-2000obr/min (tylko przy delikatnej jezdzie), czasem pojawia sie błąd klapy gaszącej, ale tylko przy odpalaniu, po skasowaniu nie wraca nowe pompki po akcji serwisowej, nowa wiązka elektryczna pompek, nowy filtr paliwa, oto logi które dziś zrobiłem, jakby ktoś w temacie mógł się wypowiedzieć DYNAMICZNE:Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_183995.htmlGrupa 008, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_183994.htmlGrupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_183993.htmlGrupa 003, 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_183992.htmlSTATYCZNE:Grupa 012: http://vaglog.rtnet.pl/log_183980.htmlGrupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_183979.htmlGrupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_183978.htmlGrupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_183977.htmlGrupa 009: http://vaglog.rtnet.pl/log_183976.htmlGrupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_183975.htmlGrupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_183974.htmlGrupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_183973.htmlGrupa 005: http://vaglog.rtnet.pl/log_183972.htmlGrupa 002: http://vaglog.rtnet.pl/log_183971.htmlGrupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_183985.htmlGrupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_183984.htmlGrupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_183983.htmlGrupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_183982.htmlGrupa 015: http://vaglog.rtnet.pl/log_183981.html Edytowane 24 Sierpnia 2014 przez jaras231
spanky Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 problem z doladowaniem na nizszych obrotach - turbo późno wstaje (powszechne w tych motorach) - stad wrazenie ze jest slaby, poszarpywanie moze byc ze wzgledu na klape gaszaca ... program zrobiony w dawnym MR Motors
jaras231 Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 (edytowane) problem z doladowaniem na nizszych obrotach - turbo późno wstaje (powszechne w tych motorach) - stad wrazenie ze jest slaby, poszarpywanie moze byc ze wzgledu na klape gaszaca ... program zrobiony w dawnym MR Motors Jest jakiś sposób żeby poprawić wstawanie turbo czy tak już musi być?Po logach można jakoś w przybliżeniu określić moc? Zauważyłem jeszcze ze czasem jak z niskich obrotów mocno wdepne gaz to puszcza bardzo dużego czarnego dymu http://vaglog.rtnet.pl/log_184921.html zrobiłem log kanału 68 podobno ten kanał odpowiada za dpf'a czy ktoś może sie wypowiedziec? Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez jaras231
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się