blady2000 1 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) Dziś odebrałem auto od mechanika, wymienione zostały wahacze, końcówki drążków kier. i łączniki stabilizatorów. Jutro planuje jechać na zbieżność. Jest jedna rzecz, która bardzo mi się nie podoba. Samochód po wymianie ma o wiele mniejszy promień skrętu niż przed wymianą. Samochód wręcz nienaturalnie skręca prawie w miejscu. Oczywiście, każdy powinien się czieszyć z takiego faktu, lecz czuć, że tak być nie powinno. Mam świadomość, że pierwsze co trzeba zrobić to pojechać na zbieżność, lecz jak może już teraz występować tak duża różnica. Z osób, z którymi o tym rozmawiałem jedna powiedziała ciekawą rzecz, że istnieje możliwość montażu dolnego przedniego wahacza (ten co trzyma amortyzator) w dwóch różnych pozyćjach. Przejżałem zdjęcia na internecie (w zał.) i faktycznie wygląda to tak jakby istniała taka możliwość. Dodam tylko, że skręt jest tak samo mocny w lewą jak i w prawą stronę. Może spotkaliście się z podobnym problemem. Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez blady2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Jest możliwość instalacji go na dwa sposoby ale najpierw pojedz na zbieżność. Jeżeli coś jest skopane to dowiesz się o tym na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Być może za wcześnie robisz alarm. Ogarnij auto do końca, wymień co potrzeba,ustaw co potrzeba i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blady2000 1 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Być może za wcześnie robisz alarm. Ogarnij auto do końca, wymień co potrzeba,ustaw co potrzeba i zobaczymy. Tak jak pisaliście, po zbieżności wszystko wróciło do normy. Drażniło mnie jeszcze stukanie w lewym kole po wymianie tego zawieszenia, ale okazało się, że mechanik nie dokręcił dwóch śrub na łączniku stab.. Teraz wszystko gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się