barszcz91 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) witam mam problem z moją a4 1.8T AEB 1995r + LPG ostatnio zrobiłem chip tuning wstawiając komputer z chipem na 185KM. Program był robiony w Ecu Project Wrocław na innym samochodzie identycznym http://allegro.pl/promocja-chiptuning-a4-1-8t-ecu-komputer-220-km-i4413210967.html silnik chodzi w miarę ale nie perfekcyjnie, czuć że przybyło mocy ale martwi mnie chwilowe zaklekotanie pod obciążeniem gdy wkręcam na 5000obr/min i zmieniam szybko następny bieg zaklekocze. Mierzyłem ciśnienie paliwa na listwie było 3,2-4,9 bar. cewki 5000km temu razem wymieniłem 4 cewki na nowe BERU 4 świece nowe NGK PFR6Q. Co może być przyczyną spalania stukowego? logi DYNAMICZNE:Grupa 002, 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_184364.htmlGrupa 002, 025: http://vaglog.rtnet.pl/log_184365.htmlGrupa 002, 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_184366.htmlGrupa 020, 115, 230: http://vaglog.rtnet.pl/log_184353.htmlGrupa 020, 115, 230: http://vaglog.rtnet.pl/log_184354.htmlGrupa 007, 015, 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_184346.html STATYCZNE:Grupa 002, 007, 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_184369.htmlGrupa 002, 007, 025: http://vaglog.rtnet.pl/log_184370.htmlGrupa 002, 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_184364.htmlGrupa 002, 025: http://vaglog.rtnet.pl/log_184365.html Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez barszcz91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 czyli masz gotowca a nie strojenie konkretnie pod twoje auto?? jesli tak to lipa dlatego masz takie stukowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Wyjmij tego kompa dopuki auto jeszcze jezdzi bo zaraz może przestać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 No jak skończą się pomysły wstawię fabrycznego kompa. Na LPG nie słyszałem stuków. Może wtrysk któryś przytkany bo nawet był błąd knock cylinder 2... coś tam.. sylwiasty pamięta dokładnie co było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) Jest za ostry zaplon jazda w takim stanie szybko wyklepie ci glowice, na lpg mniej stuka bo ma wyzszsa wartosc oktanowa. A blad to pewnie przekroczona granica regulacji. Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez ?ukasz13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 dobra demontuje ten komputer i wstawiam oryginał. Czy takie spalanie stukowe może uszkodzić panewki korbowodowe? ktoś z forum zajmuje się chip tuningiem w rozsądnej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zrob sobie logi na serii i zobacz czy wszystko.w porzadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się