Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tłumik sportowy do 2.4 V6


kam2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy samą końcówką jestem w stanie podkreślić bardziej dźwięk V6 ? Może ktoś cokolwiek doradzi a może już zmieniał (jakieś nagrania).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego powiem ci jak zrobić i to działa wyjmij końcowy tłumik przetnij diaksem w zdłuż tłumik po spawach oryginalnych i wywal wszystko co jest w nim w środku potem to zaspawaj i załóż do samochodu tylko te rozcięcia rób z góry żeby tych cięć nie było widać na przeglądzie żeby koleś się nie przyczepił że tłumik kombinowany i będziesz miał bardzo fajny efekt


będzie ładne brzmienie

A4 B5 ABC 2.6 V6 przelot by AWG (exhaust sound)

wklej to na youtube

Edytowane przez chudy30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc i w sumie sprawdzę to na weekend chociaż napewno tak samo nie będzie bo mój jest 2.4 ale faktycznie może być lepiej. THX

W filmiku zabieg wygląda inaczej :

Audi seria z silnikiem 2.6 V6 o kodzie: ABC + wkładka K&N

Wydech:
-usunięte katalizatory
-wspawane tłumiki przelotowe AWG
2x fi50 x300mm (miejsce katalizatora) 1 x fi60 x 550mm (tłumik środkowy)
- końcowy seria
- końcówki wydechu 2x fi 63mm

Przepraszam że taki brudny.
Tłumiki przelotowe z wyciszeniem - proste. Wykonanie stal aluminiowana.

Edytowane przez kam2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wytniesz środkowy i np. zamiast jego rurę 2,5" wspawasz to juz dużo zmieni i nie bedzie uciążliwe podczas jazdy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki będę próbował, zwłaszcza że migomat pod ręką to można się bawić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem wczesniej 2.6 abc i wywalilem katalizator, zamiast niego pusta rura i zmienilem koncowy wydech na przelotowy i bylo super. Teraz mam 2.4 w q i tam dwa katy byly i zamiast katow wstawilem tlumiki przelotowe awg i koncowy tez pusty przelotowy i jakos srednio mi ten dzwiek podchodzi. Buszy przy dolnych obrotach a wysokie jak seria. Myslalem ze v6 i to v6 bedzie tak samo... moze macie jeszcze pomysl co zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem wczesniej 2.6 abc i wywalilem katalizator, zamiast niego pusta rura i zmienilem koncowy wydech na przelotowy i bylo super. Teraz mam 2.4 w q i tam dwa katy byly i zamiast katow wstawilem tlumiki przelotowe awg i koncowy tez pusty przelotowy i jakos srednio mi ten dzwiek podchodzi. Buszy przy dolnych obrotach a wysokie jak seria. Myslalem ze v6 i to v6 bedzie tak samo... moze macie jeszcze pomysl co zrobic?

tył miałeś zostawić serie, a zamiast srodkowego i katów awg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zamiast katow wstawione 2 tlumiki awg ( nie strumiennice ) i jak ori koncowy bul to pierdzialo i w taki rezonans wpadalo, teraz koncowy przelot jest i juz lepiej ale jeszcze nie to... czyli srodkowy jeszcze wy***ac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie dokładnie tłumiki (poprosze link) wstawić zamiast katow w 2.8Q APR? Przy tym silniku jest jedna czy dwie sondy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie sondy. Wpisz w allegro tlumik rurowy, firma kadex od nich bralem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...