Skocz do zawartości

kam2

Pasjonat
  • Postów

    116
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kam2

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.4 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1295 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kam2

2

Reputacja

  1. kam2

    pompa powietrza wtórnego

    Koledzy mam pewien problem, myślę że to właśnie SAI po wyłączeniu zapłonu ustrojstwo ciągle działa (jak odkurzacz) co skłania do częstego odpięcia AKU. Możliwe że to przez przekaźnik. Maił ktoś podobny problem.
  2. W jednym z moich B5 zmieniałem właśnie na Lobro - natłuczone 280 000km od wymiany oczywiście (częste wyjazdy do sąsiadów) i nic zero luzu więc o czymś to świadczy a te SKF'y po 65 000 rozleciały się jak najtańszy zamiennik. Wytasuj raz i zapomnij na jakiś czas !
  3. W nawiązaniu do tematu wątku...sportowe mruczenie >> https://www.facebook.com/drxhaust/videos/351348641703724/ Motor 2.4 V6 FWD
  4. kam2

    Znaczenie ET Felgi

    Witam, podobają mi się felgi ze zdjęcia i pytanie do Was...Najlepiej chciałbym 17" i teraz czy ET spasuje na zero z błotnikami czy trzeba mi jeszcze dystanse, jaka opona max i obniżenie zawieszki czy -35 starczy (nie będzie to tragicznie wyglądać). Ogółem coś jeszcze do zmiany czy raczej P&P
  5. Dziś rano Krasne koło tzw. helikoptera skręt malawa...Czarny,Wypasiony....avant Grześka, chyba Pozdrawiam kolegę użyłem klaksonu ale nie z OOOO więc pewnie nie skojarzyłeś
  6. Pewnie padnie ich wiele będąc w Germanii widziałem dziesiątki B5 na różnym felunku ale jakoś 3SDM i Vossen najbardziej w oczach utkwiło http://www.3sdm.co.uk/ http://www.vossenwheels.com/ http://www.mamfelgen.eu/
  7. no Luki...jest Grubo ! Lakier jak i całość pracy wypas PS: prywatnie dodalbym tylko fajne kolo
  8. W zasadzie nie mam jakiegoś mega doświadczenia na temat mat i innych materiałów w CA więc zasugerowałem się bardziej opinią kolegi, który zajmuje się tym na codzień - może ktoś inny się wypowie aczkolwiek wspomniany Tytan w artykule to tragedia przynajmniej w branży budowlanej Są droższe sposoby ja jednak pozostałem przy takim doborze. Blacha od spodu jest wyklejona a dystans przykręcony do niej.
  9. Kolego jeśli chodzi o ilość mat potrzebnych do wygłuszenia oraz wytłumienia ....ja zużyłem dokładnie tyle; Maty GMS 07 Platinium - 2,5 m2 (250x50cm) 2 szt Pianka GMS 012 3mm - 1,5 m2 Blacha Al. 2,0mm gat 1050A (1000x2000mm) - arkusz Mata na wewnętrzną stronę blachy STP Silver (75x53cm) - 2szt Dynamat TacMat - 2szt Brax eXvibration 5kg ________________________________________________________ 250+75+130+90+379+ jakieś wkręty,nity,klej itp = +/- 1400zł za dwie furtki (z tym że np pasty nie zużyje całej podobnie zresztą jak blachy) A wygląda mniej więcej tak PS: Głośniki na tył odpuściłbym kosztem lepszego zestawu na przód...i na pewno nie zostałbym przy 13cm - miałem udimy (http://www.essa.com.pl/oferta/index.php?id=2,18,293&kid=293&pid=2267) źle nie grało ale z doświadczenia szkoda było czasu i kasy !
  10. Pozdrowienia dla kierownika czarnego avanta B6 RLE.... dziś około 19.30 w okolicach Europy.
  11. Ja chetnie sie podejme info PW
  12. Unimet/Castorama chyba że już kupiłeś. W razie czego mam zniżki w unimecie jak trzeba pomogę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...