Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów


?ukasz1988

Rekomendowane odpowiedzi

Witam prosze o analizę logów dynamicznych ponieważ ostatnio coś mi sie ''naprawiło '' w aucie i przez dwa dni czułem ze ono naprawde ma przyspieszenie i zbiera sie jak należy zwłaszcza powyzej 100 km/h i powyżej 2100rpm dostawało buta po załączeniu turbiny a teraz jest jak przedtem :) logi statyczne wrzuce wieczorkiem bo zapisało mi je w jakmiś dziwnym formacie i nie moge konwertowac. Dodam że turbina czyszczona w zeszłym roku z powodu not laufa, egr zaślepiony, katalizator wydłubany. n75 zaciaga powietrze z gruszki na 0,7 bara a gruszka jest szczelna, zmienna geometria chodzi płynnie.

DYNAMICZNE:
STATYCZNE:
BASIC SETTINGS:
Edytowane przez ?ukasz1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci e że od roku juz nie stosuje PSJ czt. piz*o...ty Styl Jazdy ;-) i regularnie kręce wyżej a dodam jezcze ze od strony filtra powietrza w rurze jest olej i turbnika ma troszke poprzecznego luzu i słychać ją od niskich obrotów do jakiś 2200rpm. Lecz mimo to oleju nie ubywa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej moze byc z odmy jak by turbo puszczało olej to miałbys intercooler zalany i mialbys film olejowy w dolocie:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że w przewodach od IC jest olej jak je odkręce to potrafi trochę pokapać olejem ale jak wspominałem nie specjalnie ubywa oleju na bagnecie . Wczoraj zrobiłem trase 140 km i butowałem wielokrotnie lecz nic sie nie zmienia, dalej jest jak było czyli lekki przymuł powyżej 120 km/h na niskich biegach nawet fajnie sie zbiera . Nie wiem do czego sie przyczepic , a wy pewnie po logach tez nie widzicie żeby coś odbiegało od normy . Może niech jeszcze ktoś sie wypowie i bedzie jakaś konkretna odpowiedz:) dziekuje za pomoc kolego wyżej :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co mozesz zobaczyc jeszcze kolektor ssacy moj przed czyszczeniem 3kg po wygotowaniu 1.5kg:D:D piaty bieg zrobił sie jak 4 przed czyszczeniem. po logach to nic szczegulnego nie widac tylko 011 wyglada jak by sie geometria przycinała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci że kolektora nie ruszałem ale jeszcze wczesniej jak czyściłem egr a potem zaślepiałem to było widac tam sporo syfu ale nie zagłębiałem sie specialnie :facepalm: to napewno mam do czyszczenia :decayed: ale zastanawia mnie jak ten disel mógł tak pięknie zapierda...ać z każdego biegu nawet z piątki znakomicie a potem znowu to samo i ani śladu tego wspanialego stanu :( jak będe miał chwile przeczyszcze ten kolektor , a jak nie pomoże to znowu tą geometrie :)

Dzięki Baca za sugestie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niema sprawy oby czyszczenie pomogło:)


Znalazłem cos mozesz sam sobie wszystko sprawdzic moze sie przyda:)

http://forum.vw-passat.pl/threads/10985-LOG-Pomiar-Dynamiczny-Silnika

Edytowane przez baca2309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...