?ukasz1988 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 (edytowane) Witam prosze o analizę logów dynamicznych ponieważ ostatnio coś mi sie ''naprawiło '' w aucie i przez dwa dni czułem ze ono naprawde ma przyspieszenie i zbiera sie jak należy zwłaszcza powyzej 100 km/h i powyżej 2100rpm dostawało buta po załączeniu turbiny a teraz jest jak przedtem logi statyczne wrzuce wieczorkiem bo zapisało mi je w jakmiś dziwnym formacie i nie moge konwertowac. Dodam że turbina czyszczona w zeszłym roku z powodu not laufa, egr zaślepiony, katalizator wydłubany. n75 zaciaga powietrze z gruszki na 0,7 bara a gruszka jest szczelna, zmienna geometria chodzi płynnie. DYNAMICZNE: http://vaglog.rtnet.pl/log_185115.html http://vaglog.rtnet.pl/log_185114.html STATYCZNE: Grupa 007, 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_185193.html Grupa 000, 001, 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_185194.html BASIC SETTINGS: Grupa 004, 011, 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_185195.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_185196.html Edytowane 5 Września 2014 przez ?ukasz1988
maciucha512 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Tak na moje oko to turbo trochę się przycina, spróbuj go przegonić po jakiejś trasie, może wróci do normy.
?ukasz1988 Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 Powiem ci e że od roku juz nie stosuje PSJ czt. piz*o...ty Styl Jazdy ;-) i regularnie kręce wyżej a dodam jezcze ze od strony filtra powietrza w rurze jest olej i turbnika ma troszke poprzecznego luzu i słychać ją od niskich obrotów do jakiś 2200rpm. Lecz mimo to oleju nie ubywa .
baca2309 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 olej moze byc z odmy jak by turbo puszczało olej to miałbys intercooler zalany i mialbys film olejowy w dolocie:D
?ukasz1988 Opublikowano 8 Września 2014 Autor Opublikowano 8 Września 2014 Oczywiście że w przewodach od IC jest olej jak je odkręce to potrafi trochę pokapać olejem ale jak wspominałem nie specjalnie ubywa oleju na bagnecie . Wczoraj zrobiłem trase 140 km i butowałem wielokrotnie lecz nic sie nie zmienia, dalej jest jak było czyli lekki przymuł powyżej 120 km/h na niskich biegach nawet fajnie sie zbiera . Nie wiem do czego sie przyczepic , a wy pewnie po logach tez nie widzicie żeby coś odbiegało od normy . Może niech jeszcze ktoś sie wypowie i bedzie jakaś konkretna odpowiedz:) dziekuje za pomoc kolego wyżej :-)
baca2309 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 wiesz co mozesz zobaczyc jeszcze kolektor ssacy moj przed czyszczeniem 3kg po wygotowaniu 1.5kg:D:D piaty bieg zrobił sie jak 4 przed czyszczeniem. po logach to nic szczegulnego nie widac tylko 011 wyglada jak by sie geometria przycinała
?ukasz1988 Opublikowano 8 Września 2014 Autor Opublikowano 8 Września 2014 powiem ci że kolektora nie ruszałem ale jeszcze wczesniej jak czyściłem egr a potem zaślepiałem to było widac tam sporo syfu ale nie zagłębiałem sie specialnie to napewno mam do czyszczenia ale zastanawia mnie jak ten disel mógł tak pięknie zapierda...ać z każdego biegu nawet z piątki znakomicie a potem znowu to samo i ani śladu tego wspanialego stanu jak będe miał chwile przeczyszcze ten kolektor , a jak nie pomoże to znowu tą geometrie Dzięki Baca za sugestie
baca2309 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 (edytowane) Niema sprawy oby czyszczenie pomogło:) Znalazłem cos mozesz sam sobie wszystko sprawdzic moze sie przyda:) http://forum.vw-passat.pl/threads/10985-LOG-Pomiar-Dynamiczny-Silnika Edytowane 8 Września 2014 przez baca2309
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się