tomaszstn 11 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Popytaj w sklepach, nie jest łatwo coś takiego kupić, towar przeważnie na zamówienie. Ja bym polecił Bilstein B6 albo B8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nina_chudu4 0 Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 (edytowane) ok dzieki wielkie Edytowane 5 Października 2014 przez nina_chudu4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Nawet znalazłem na allegro: http://allegro.pl/amortyzatory-bilstein-b8-audi-a4-b5-fwd-komplet-i4583098811.html Z tańszych to te: http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe-audi-a4-b5-mts-technik-i4665564330.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nina_chudu4 0 Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 a ja znalazlem na ebay uzywke ale pisze ze do avanta ,a ja mam sedana to chyba sie nie nadaja?jest roznica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Może być, sprawdź tylko czy na pewno przedlift, chociaż i to nie problem bo tylne mocowania jak zmienisz to również pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nina_chudu4 0 Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 ok ,a powiedz czy lepiej takie uzywki b6 czy te np co podales MTS nowki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Jak dobre i sprawne to lepiej używki B6, przynajmniej wg mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nina_chudu4 0 Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 ok,jesli beda chociaz w 50% sprawne to wezme te b6 :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Mają być w 100% sprawne, po co Ci nie sprawne amorki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nina_chudu4 0 Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 no tak ,ale uzywane beda napewno w jakims stopniu zuzyte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Jak są suche, tłoczyska same wyjeżdżają do góry, nie są skorodowane i nie ma wżerów to zakładamy że sprawne. Być może nie będą idealnie tłumić jak nowe ale czepiajmy się już takich szczegółów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nina_chudu4 0 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 witam ponownie,chyba jednak MTS nowe beda wchodzic w gre;-) ale mam jeszcze pytanie czy one usztywnia mi bardzo auto czy tak srednio? bo nie chcialbym zeby jazda po normalnych drogach wygladala jak w KAMAZIE :-) czy to od sprezyn zalezy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 MTS ogólnie jest miękki, w szczególności tył wypada wg mnie słabo ale komuś może takie ustawienie leżeć, wszystko zależy od odczuć i co chcesz uzyskać, na pewno twardo nie będzie przy takim setapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nina_chudu4 0 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 czego oczekuje ? a wiec chodzi mi o obnizenie (no to eibach to zrobi tak?),dodatkowo nie chce miec tego efektu pochylania na zakretach i plywania na jezdni ,bo mialem przypadek jak jechalem autostrada okolo 160 km/h i na sporej fałdzie rozbujala sie tak ze przestawila sie o pol metra na boczny pas,ale z drugiej strony nie chce bardzo czuc powierzchni naszych wspanialych drog,wiem ze to nie realne miec wszystko;-) ale tak 50/50%. wiec jak to wypadnie w polaczeniu eibach + mts technik? aha i czy moze zostac takie setup jesli planuje mod silnika do okolo 150-180KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 czego oczekuje ? a wiec chodzi mi o obnizenie (no to eibach to zrobi tak?),dodatkowo nie chce miec tego efektu pochylania na zakretach i plywania na jezdni ,bo mialem przypadek jak jechalem autostrada okolo 160 km/h i na sporej fałdzie rozbujala sie tak ze przestawila sie o pol metra na boczny pas,ale z drugiej strony nie chce bardzo czuc powierzchni naszych wspanialych drog,wiem ze to nie realne miec wszystko;-) ale tak 50/50%. wiec jak to wypadnie w polaczeniu eibach + mts technik? aha i czy moze zostac takie setup jesli planuje mod silnika do okolo 150-180KM? Pomyśl o hamulcach w takim przypadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Eibach Pro Kit jest genialną sprężyną, fajnie wybiera małe nierówności a przy większych usztywnia się. Dla mnie ideał. Poleciłbym Ci jednak kupno lepszych amorków ale wiem że cena odstrasza. Wg mnie MTS przód jest ok ale tył za miękki choć przodek też do jakiś twardych nie należy. Poszukaj może jakiś 1BE albo 1BV w ładnym stanie, cena podobna do nowych MTS tylko że nie masz pewności że będą dobre. Może trafi się na forum lub coś w okolicach i po założeniu i sprawdzeniu miałbym pewność że jakby co to można zwrócić jakby było coś nie tak.1BV to już dość twardy amorek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nina_chudu4 0 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 a to wiem ,ja sie nie podejmuje sam tego robic tylko zaprowadze do jakiegos sprawdzonego zakladu ,wiec mysle ze oni mi tam juz doradza hamulce i inne rzeczy ktore beda podlegac wymianie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 W ośce nie poszalejesz z hamulcami, jedynie co to możesz z przodu wsadzić 312 mm. Z tyłem nic nie zrobisz. W zakładzie ciężko aby Ci takie rzeczy robili, chyba że kupisz wszystko i im dasz na wymianę ale równie dobrze sam sobie z tym poradzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nina_chudu4 0 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 a te amorki to zrobie tak ze na razie zaloze sprezyny do ori amorow i bede cierpliwie przez zime polowal na cos lepszego ,a ze siedze w DE to mysle ze cos upoluje:-) a te Bilstein b6 to tez beda srednio twarde czy bardziej juz typowy sport? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 B6 na pewno są miększe od B8 ale różnica w cenie niewielka a B8 mają krótszy skok przez co inaczej na nich się jeździ. B8 bardziej polecane do tych sprężyn, zobacz zestawy B12, właśnie tam jest amorek B8 i sprężyna Eibach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się