tomaszstn 11 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Do B5 rozsądnie cenowo i dobre to AP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Tomku, jak możesz, to zerknij tutaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/297074-amortyzator-krotszy-prawie-o-3cm/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaleniec84 0 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Cześć mam pytanie posiadam sportowe zawieszenie czyli sprężyny i amortyzatory było to zamontowane na kombi audi a4 b5 i czy będzie mi pasować na sedan tylne i przednie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortek1986 1 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 najprawdopodobniej beda pasowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha 0 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) O ile sedan to też 1.6 lub 1.8 benzyna bo jak wsadzisz je do diesla lub Vałki to będzie przód sporo niżej. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Mesiah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djszaman 0 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Witam jestem na etapie szukanie gwintu do swojego avanta TDI znalazłem kilka interesujących mnie ofert: tylko nie wiem za bardzo które jest OK http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-sedan-avant-mts-i4952237233.html http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-mts-technik-i4941609228.html http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-mts-audi-a4-b5-wysylka-0zl-i4918483648.html http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-94-99-fk-nowe-i4985670169.html wiem ze zacznie sie pisanie że to nic nie warte, lepiej dolozyc kupic uzywke i na tym sie skonczy, nie chce uzywek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Nie chcesz używek.. Nie lepiej kupić takie używane H&R w dobrym stanie i mieć opcję regeneracji takiego zawiasu? Ani TA ani MTS się raczej nie regeneruje tylko wyrzuca do kosza. O charakterystyce zawieszenia nie wspomnę bo tu porównania nie ma żadnego. Jak chcesz koniecznie nowe to dozbieraj do AP (1.8-2.0 kzł) Jak już musi być chińczyk to z tych wymienionych MTS będzie według większości opinii lepszy (minimalnie) i trochę bodaj miększy. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Mesiah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djszaman 0 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Niektórzy jeżdżą już na chinczykach 3lata i jakoś nic się nie dzieje, no tylko znaleźć H&R w dobrych pieniądzach to też troszkę się idzie narzekać wiosną przyjdzie i dalej lipa.co do mts to który bo są z czarnymi nakretkami i zwykle no i jeden droższy drugi tańszy why? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 3 lata może i jeżdżą ale zależy ile km rocznie robią i po jakich drogach. U mnie ten zawias nie przeżył by 2 lat. U kumpla w pasku B5 przeżył jakieś półtora a TA w pasku B3 ok 2. Pytaj sprzedających. Nie wiem czy nie wprowadzili jakichś zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zazwyczaj ludzie szukają twardego gwintu, żeby było betonowo i nic nie obcierało. Ja chciałbym się dowiedzieć, który gwint jest najbardziej komfortowy. Macie jakieś doświadczenia? Co polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Mimo krążących opinii polecam KW v2 lub H&R (ten drugi to nie beton jak niektórzy prawią pod warunkiem ,że to nie wersja z grubą lagą). Ładowanie się w jakieś TA czy MTS nie ma sensu bo to shit. Edytowane 20 Stycznia 2015 przez Mesiah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 TA,SS, MTS odpada na starcie. KW v2 domyślam się, że może być komfortowy, bo jest tam chyba regulacja twardości. a co z pozostałymi typu FK, Weitec, Vogtland, AP, KW v1?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BF10 1 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Eibach Pro Kit .. ładuj springi i B8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Kw v1 jest dobry i pewnie komfortowy (średnio) ale słyszałem , że są słabsze wytrzymałościowo na naszych drogach niż np H&R. Ogólnie zawias dobry. Co do gwintu AP to jeśli szukasz czegoś nowego jest bezkonkurencyjny. W używce już niekoniecznie. Eibach Pro Kit .. ładuj springi i B8 Pro Kit będzie dla niego za wysoki pewnie. Gwint to gwint. Ustawi sobie auto pod koło jak mu pasuje. Co do samej jazdy pro kit i B8 to poezja ale wyjdzie drogo i bez regulacji. Edytowane 20 Stycznia 2015 przez Mesiah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BF10 1 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Kw v1 jest dobry i pewnie komfortowy (średnio) ale słyszałem , że są słabsze wytrzymałościowo na naszych drogach niż np H&R. Ogólnie zawias dobry. Co do gwintu AP to jeśli szukasz czegoś nowego jest bezkonkurencyjny. W używce już niekoniecznie. Eibach Pro Kit .. ładuj springi i B8 Pro Kit będzie dla niego za wysoki pewnie. Gwint to gwint. Ustawi sobie auto pod koło jak mu pasuje. Co do samej jazdy pro kit i B8 to poezja ale wyjdzie drogo i bez regulacji. sam bym chciał to założyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 żadnych kitów żadnych springów wygodny gwint mnie interesuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianw412 0 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Mam gwint z JOM'a od 4miesięcy ,jezdzi się fajnie ,dobrze dobiera nierówności Polecam również z fk znajomy ma w vectrze i też przyjemnie się jezdzi Oczywiście jedynie czego omijaj to Tate bo to beton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek_siara 0 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Mam gwint z JOM'a od 4miesięcy ,jezdzi się fajnie ,dobrze dobiera nierówności masz efekt piłeczki ping-pongowej? jak jest w porównaniu do 1 BA ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 no i po ptokach, dzisiaj łyknąłem KW V1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się