nina_chudu4 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 inaczej: czy one mozna porownac do MTS?
tomaszstn Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Spokojnie na takim zestawieniu 1BA i Eibach trochę pojeździsz, uważaj tylko w szybko pokonywanych łukach bo ewidentnie amorki nie będą dawały sobie z tym rady. inaczej: czy one mozna porownac do MTS? Ciężko to porównać do MTS-a, skoro 1 B8 amorek jest w cenie całego zestawu. To po prostu inna liga.
nina_chudu4 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) no wiem jak jest z tymi ligami robilem audio teraz to sie przekonalem co znaczy sprzet z wyzszej pólki ale mysle zrobic tak ze pojezdze na tych 1BA az znajde cos fajnego ,jesli nie znajde to kupie nowki MTS i po sprawie,jezdzic szybko nie jezdze bo to autko skladam na tip top i wiecej w garazu stoi raczej niedzielne wypadziki Edytowane 6 Października 2014 przez nina_chudu4
wesz82 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 W ośce nie poszalejesz z hamulcami, jedynie co to możesz z przodu wsadzić 312 mm. Z tyłem nic nie zrobisz. W zakładzie ciężko aby Ci takie rzeczy robili, chyba że kupisz wszystko i im dasz na wymianę ale równie dobrze sam sobie z tym poradzisz. 312 to za mało moim zdaniem na 180/380NM. Wal od razu w +320.Do wymiany heble,zwrotnice,póloski.
tomaszstn Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 No i dowali przód a tył nie będzie wcale hamował, auto będzie nurkować, do 200 KM bez problemu to starczy jak będzie jeździć z głową.
nina_chudu4 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 rozumie cie kolego wesz82 ,dobre heble to wieksza srednica ,ale tak jak kolega tomaszstn pisze ja zrobie mysle 150KM i jezdze tylko praktycznie dla frajdy,bo autko mam pod dom inne a to mam takie zlotowe;-) wiec takie 312 mm powinny wystarczyc
tomaszstn Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 To miałoby sens i nawet sam bym Cię namawiał ale w przypadku gdybyś miał q wtedy z przodu 345 a tył 300 i wtedy to hamuje, 320 też nie ma sensu bo jak się pchać w koszty to robić to na maxa bo już różnica w cenie niewielka
wesz82 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) No i dowali przód a tył nie będzie wcale hamował, auto będzie nurkować, do 200 KM bez problemu to starczy jak będzie jeździć z głową. Tył zawsze bedzie hamował. No tak ale da zawias da moc a heble zmeczy. Nie o tym temat chodzi o to by pamietac o sprawnym zatrzymaniu Sam mam 312 i coś ok 140 i jak na ta moc to ok ale 180 to juz inna liga. Edytowane 6 Października 2014 przez wesz82
nina_chudu4 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 tak ,wiem o co chodzi narazie to jeszcze mysle nad tym silnikiem bo szkoda mi troche ruszac takiej jednostki ,mianowicie jest 90 KM i ori przebieg 60tys,zastanawiam sie czy niszczyc taki zabytek?? bo na moda tez jest potencial Sam mam 312 i coś ok 140 i jak na ta moc to ok ale 180 to juz inna liga. no ale ja przewiduje wlasnie cos okolo 140-150 KM ,wiem ze i 200 by bylo ale to juz wtedy sa inne koszty ,wiec zostane tak pod 150 i hamulce 312 (jesli wogole rusze ten motor:-)
wesz82 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 zostańmy na razie przy temacie
tomaszstn Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 No i dowali przód a tył nie będzie wcale hamował, auto będzie nurkować, do 200 KM bez problemu to starczy jak będzie jeździć z głową. Tył zawsze bedzie hamował. No tak ale da zawias da moc a heble zmeczy. Nie o tym temat chodzi o to by pamietac o sprawnym zatrzymaniu Sam mam 312 i coś ok 140 i jak na ta moc to ok ale 180 to juz inna liga. Widzisz a ja jeździłem autem gdzie z przodu było 320 a potem 345 a tył został 245 i była tragedia, dopiero po założeniu odpowiednio większego tyłu auto zaczęło hamować jak należy, u nas przynajmniej 2 osoby ze spotów miały po 200 KM i tarcze 288. Sam ich namawiałem na wymianę przynajmniej na 312 bo wszystko zostaje to samo tylko jarzmo i tarcza inna ale nie chcieli, jakoś obaj szaleli po drodze od czasu do czasu i nic złego się nie działo. Ja miałem w serii 162 konie i 288 tarcze, z racji że jeżdżę bardzo dynamicznie to kilka razy udało mi się zagotować płyn ale to była jazda ponad 200 i hamowanie i zaś rozpędzanie i hamowanie więc nie są aż takie złe te hamulce. Ja też jestem zwolennikiem wymiany na większe bo tego nigdy dość ale wiem że przy ośce nie ma to sensu, w q jak najbardziej oraz w modelach wyższych czyli B6, B7 i B8. W B5 ośce max w co warto zainwestować to 312 bo kasa żadna a przy wymianie tarcz to jedna robota. Sorki, koniec OT
nina_chudu4 Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 ok wiem ,juz wszystko ,dzieki panowie za rady ,napewno zawiecha poleci bo sprezynki juz kupione a i hamulce jak podniose moc silnika wymienie na min 312mm odnawiam panowie temat sprezyn ,prosze o porade .eibach zaleca do mojej audicy sprezyny z naciskiem na przod 1055 kg na tyl 970kg.ok rozumiem . ja przez pomylke kupilem z naciskiem na przod 995 na tyl 970 i to tez rozumiem ze to niby do lzejszych silnikow ,ale dziwi mnie tabliczka z danymi w mojej audi ,wedlug niej na przod mam nacisk 980 a tyl 910,o co chodzi bo normalnie tego nie rozumiem?
tomaszstn Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Nie wiem czy to nie o to chodzi że Eibach podaje max nacisk na oś i stąd te rozbieżności
nina_chudu4 Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 no mialo by to sens ,tylko jak to ja mam odczytac ?? czy beda dobre czy nie ? czy te wersje aut wychodzily z tak roznym wyposazeniem ze jeden sedan z 1.9tdi ma 1055 kg nacisku na przod a inny 980??
tomaszstn Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Powiem Ci tak, w B5 jest trochę łatwiej, ogólnie w zamiennikach jest tak że wszystkie 4 cylindrowe mają jedną sprężynę, V mają drugą, chodzi o przód a z tyłu dzielą się na do sedana i avanta, chodzi oczywiście o ośkę więc czy weźmiesz sprężynę z benzyny czy z diesla to nie powinno mieć aż takiego znaczenia, jeszcze byłbym ostrożny bo czasami się zdarza że do 1.6 i 1.8 ADR dają inną sprężynę. Ogólnie to ciężko dobrać i dokładnie powiedzieć, bo jest mnóstwo producentów, różne wyposażenie, różny stan amorków i wszystkich gum że każdemu inaczej autko siądzie, również ma znaczenie rozmiar kół i opon.
nina_chudu4 Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 czyli ,zrobie tak ,jesli nikt nie kupi tych co mam ,to na wiosne montuje i sie okaze,kola beda albo 17 albo 18 " jeszcze nie wiem :-)
tomaszstn Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Jeśli mogę Ci doradzić, wsadź 18", w 17" bym się nie pchał bo będzie słabo wyglądać. Spróbuj z tymi co masz sprężynami, może nie będzie bardzo źle, chodź ten przód może pójść niżej, wymień na wszelki wypadek elementy gumowe które masz pod, nad sprężyną, nie pamiętam już jak w B5 były umiejscowione. Dozbieraj kasę i wsadź jakieś fajne amorki o skróconym skoku i na pewno będziesz się cieszyć z przyjemności jazdy
nina_chudu4 Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 tak zrobie ,nawet mam na oku ladne 18" :-)
nina_chudu4 Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 oj 18 juz mi wystarczy ,a zawieche mam propozycje na kompletna ale zapomnialem jak ona sie nazywa ,jak sie dowiem to napisze i poprosze o rade :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się