SHITERS 0 Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) Witam, nurtuje mnie jedno pytanie. Wielu mechaników mówi, że przy rozpychaniu diesla rozrzad moze sie przestawic, to akurat prawda i wiem, ze nie mozna stosowac takich praktyk, ale zakladajac sytuacje, ze jedziemy naszym 1.9 tdi, stajemy na swiatlach i ruszamy, zduszajac silnik, silnik gasnie, czy w takim przypadku moze przeskoczyc rozrzad? Jak to sie ma do biegów, jesli sie zapomnimy i ruszymy z 3 podobno nie ma szans zeby rozrzad przeskoczyl, a jak to sie ma gdy zdusimy motor ruszajac na 1 (puscimy za szybko sprzeglo)? Czy gdyby rozrzad sie przestawil, przed ponownym rozruchem daloby się jakoś to stwierdzic, zeby nie zrobic kolizji w motorze? Dzieki za odp Edytowane 14 Września 2014 przez wrclaguna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Jak ci rozrząd przeskoczy o 1ząb to jeszcze ok dla silnika-tłoki sie nie zderzą z zaworami a poznasz to- po niemocach mułowaty bedzie i do tego spalanie 12L. Jakiś czas temu cos takigo mial znajomy -źle mu rozrząd zlozyli w warsztacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Nie ma opcji zeby przeskoczyl przy poprawnym napieciu i to jeszcze w PD gdzie pasek jest dosc mocno napiett Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SHITERS 0 Opublikowano 24 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 A czy jest jakas mozliwosc sprawdzenia czy rozrzad stoi na znakach bez zwalania przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Jest. Na kole pasowym jest naciecie i na obudowie rozrządu jest znak. A blokade np wiertło fi 5 wkladasz w walek rozrządu Albo vag i tam spr.synchronizacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Jak wałek bedzie przestawiony względem wału o 10 stopni to ECU poda wartość z wału korbowego czyli bedzie "0". Sam sie kiedys na to nabrałem Rozrząd byl zle ustawiony a "0" na VAGu uznałem jako prawidłową wartość. Najbardziej wiarygodne będzie rozebranie przodu, zablokowanie wału, wałka rozrządu i sprawdzenie ustawienie napinacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 A mówią ze vag prawde ci powie... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 powie, ale zawsze trzeba sprawdzić ja kieruje sie zawsze dewizą Feliksa Dzierzyńskiego "... wierzcie i sprawdzajcie..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się