Balcerwwk Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Witam, Mam u siebie zalozona zwykla instalacje gazowa ( nie sekwencja) w AEB. Po kupnie auta kilka miesiecy temu na lpg nie chcialo pracowac. Wymienilem parownik bo stary byl juz zuzyty. Po montazu pokrecilem regulacja na parowniku i auto zaczelo chodzic na PB nie gaslo i nawet jechalo. Ostatnio zauwazylem ze gdy jezdze na LPG to maleje mi poziom PB. Wczoraj zrobilem trase okolo 150 km i wciagnelo mi 3/4 zbiornika PB gdy non stop jechalem na gazie. W aucie smierdzi benzyna gdy jade na LPG. Od czego zaczac sprawdzenie przed wizyta u gazownika. Dodam ze spalanie LPG miesci sie w granicach 16 litrow na trasie. Biorac pod uwage ze mam ciezka noge i quattro to ten wynik mnie nie przeraza. Pompa paliwa pracuje chyba caly czas tzn tak mi sie wydaje bo dzwieku jak sie wydobywa z tylu auta. Ktos cos moze mi podpowiedziec?
jacek70 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Coś duże to spalanie.Zobacz czy gdzieś nie masz wycieku Pb,następnie udaj się do gazownika.
Balcerwwk Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) Wycieku narazie nigdzie nie zauwazylem. Tak chyba tez zrobie od razu do gazownika zeby sprawdzil po swojemu czy PB jest odcinane przy pracy na LPG. Uzupełnij PROFIL! Edytowane 16 Września 2014 przez cwiara
Gość cwiara Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Przełącz auto na gaz i odłącz przewód od elektrozaworu gazowego przy reduktorze. Jak silnik zgaśnie to pracuje tylko na gazie jak bedzie dalej pracował to pobiera benzyne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się