Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[afn]Prośba o analizę logów


mantix

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pacjent a4, silnik afn, autko notorycznie łapie notlaufa.Zmienna geometria wyczyszczona, gruszka pracuje lekko.Proszę spójrzcie na logi, może macie jakieś pomysły?
http://vaglog.rtnet.pl/log_186189.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186190.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186191.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186192.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186193.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186194.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_186195.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że przeładowuje, auto kolegi, podmienił jakiś n75, ale chyba nie miał pewności czy ten na podmianę jest 100% ok. Myślę żeby podmienić n18 i sprawdzić.Jeszcze zastanawia mnie wygląd jego gruszki od turbiny.Jest mniejsza niż powinna być w afn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n18 nie podmieniaj bo sa inaczej skonstruowane nie bd jechał wcale ,sam probowałem. Gruszke mozesz sprawdzic, kupujesz duza strzykawke i wezyk , wytwarzasz cisnienie, wtedy patrzysz czy sztanga chodzi luzno koło1,5-2 cm mozesz sprawdzic szczelnosc gruchy jak i bd trzymał w jednej pozycji a sztanga bd schodziła to gruszka nie szczelna i do wymiany:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N18 śmiało mozesz założyć na próbę będzie chodził. A i zapnij vaga i grupę 011 bs i zobacz jak sztanga chodzi.

Edytowane przez Bartollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ja podłączałem n18 to zero dołądowania pedał w podłage a tu nic:D (n18 nowy)


jak wyzej bs 011 i sztanga pracuje zapomniałem że zezmienna geometria:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne ja u siebie w afnie zamieniłem w ramach testu n75 z n18 i bylo wszystko ok. Po regeneracji n75 n18 wrócił na swoje miejsce. Po logu 011 widac ze jest duże przeładowanie. I zrób jeszcze log 011 dynamiczny ze ściągniętym wężykiem z gruszki.

Edytowane przez Bartollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to to trzeba było tak od razu :P afn sterowanie turbo ma pod ciśnieniem a ahu nadciśnieniem i n75 w 1z/ahu jest całkiem inny od n75 w tdi ze zmienna geometrią :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dziś kolega podmienił N75 na N18 i po pierwszym "bucie" przyjechał i mówił, że przeładowało. Potem jeszcze sprawdzał i mówił, że nie odcina doładowania.Dziwna sprawa z tym jego autem. Jutro wpadnie do mnie to zrobimy logi. Wiem napewno, że u niego gruszka pracuje inaczej niż u mnie. Ja mam ten silnik w a6 c5 i gruszka ma troszke mniejszy skok i chodzi ciut oporniej. Robiliśmy logi Bs11 i skok sztangi jest, no zobaczymy jutro. Dziekuję za zainteresowanie i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...