bocian1981 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) przy plastikowym kolektorze dolotowym takie kółko z wchodzącym wężem podciśnienia. Nie sposób nie zauważyć tutaj taki wystający grzybek ---> http://olx.pl/oferta/kolektor-ssacy-audi-a4-1-8-95-99-CID5-ID45O05.html Edytowane 1 Października 2014 przez bocian1981
Mesiah Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 To nie jest jakie sterowanie klapami w kolektorze? Ja mam aluminiowy kolektor i nie mam chyba tych bajerów.
fatboy Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 To nie jest jakie sterowanie klapami w kolektorze? Ja mam aluminiowy kolektor i nie mam chyba tych bajerów. bo w prowadzili to na alu kolektory na początku 98
bocian1981 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 No to powodem mojego szarpania po odpaleniu na zimnym silniku nie był zawór sterujący klapami w kolektorze dolotowym. Gruszka była walnięta ale podreperowałem domowymi sposobami i działa. Silnik jest żwawszy ale i tak gdy jest zimny odpala dopiero za drugim razem, a jak wyłączy się "ssanie" to się dusi az się nie zagrzeje troszku.... Ręce opadają. A taki byłem zadowolony z tego samochodu :] Macie jeszcze jakieś pomysły? (cewki, swiece, kable, przepływka, czujniki - sprawne i wymienione lub podmienione) Czy uszczelka pod głowicą może powodować osadzanie sie wilgoci w silniku i dlatego nie pali na wszystkie gary na początku? bo to ostatnie co mi przychodzi do głowy. Na kompie brak błedów a mechanicy rozkładają ręce... HELPPPPPP
imbusek Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Ma któryś z kolegów pożyczyć cewke aby podmienic? Nie chce kupować nowej bo jak sie okaże ze moja jest sprawna to troche kasy pójdzie w błoto
bocian1981 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Za radą mechaniora dziś z rana odpaliłem auto w trybie awaryjnym na gazie i za pierwszym razem nie załapał za drugim wskoczył bez problemu na obroty. po rozgrzaniu z 1100 zszedł do 900 obrotów i nawet nie drgnął, więc mam chyba winowajcę całego zamieszania. Układ paliwowy do przejrzenia. Ktoś ma może jakąś złotą myśl czy na zimnym silniku problem z odpaleniem i utrzymywaniem równych obrotów to wtryski czy raczej pompa?. Pompa cały czas podaje więc to chyba jedynie wtryski po rozgrzaniu mogą zmieniać charakter pracy....
rafal9119 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Mam to samo . a co by było jak bym wlał ten preparat od wtrysków???
bocian1981 Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 Mam to samo . a co by było jak bym wlał ten preparat od wtrysków??? Ja juz preparat do wtrysków przerobiłem i g...wno daje. Kupie używaną pompe paliwa za 70 zł i sprawdzę co dalej...
Mesiah Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 Mam to samo . a co by było jak bym wlał ten preparat od wtrysków??? Preparat jest o kant d*py rozbić. Jedyna opcja to podłączenie specjalnej maszyny która wygląda jak ta do nabijania klimy. Auto wtedy odcina się od paliwa z baku i motor chodzi na środku podanym przez maszynę. Zabieg trwa 1-2 h i podobno daje super efekty. Nie wiem ile krzyczą za zabieg i pewnie ciężko znaleźć warsztat z takim cackiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się