piekarz Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 (edytowane) Witam! Moja audi jest zamulona. Proszę o ocenę logów. Robiłem je pierwszy raz w życiu, nawet nie wiem czy dobrze. Statyczne: 000- http://vaglog.rtnet.pl/log_186837.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/log_186838.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/log_186839.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/log_186840.html 013- http://vaglog.rtnet.pl/log_186842.html Dynamiczne: 000- http://vaglog.rtnet.pl/log_186994.html 001- http://vaglog.rtnet.pl/log_186995.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/log_186996.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/log_186997.html 008- http://vaglog.rtnet.pl/log_186998.html 010- http://vaglog.rtnet.pl/log_186999.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/log_187000.html Edytowane 2 Października 2014 przez piekarz
baca2309 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 napewno kąt wtrysku do ustawienia masz opózniony powien byc 49-51 a masz 36-39 napewno od tego troche zamulony
piekarz Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) Racja kąt wtrysku do korekty.Dawkę paliwa mam 8,4 mg i nie mogę jej zwiększyć vagiem. Da radę to ustawić nastawnikiem? czy z tych logów coś jeszcze wynika? Edytowane 21 Września 2014 przez piekarz
baca2309 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 musisz zrobic dynamiczne. dawke masz za mała mozesz spokojnie do 4 mg ustawic. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=120328
baca2309 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 a sorka nie zauwazylem:D przepływka turbo ok
piekarz Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 A jak zmienię ten kąt i dawkę to coś da?
baca2309 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) troche pozno turbo wstaje napewno sie odmuli troche dawke zmienisz kat ustawisz i bd smigał Edytowane 21 Września 2014 przez baca2309
piekarz Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 A czemu turbo pózno wstaje?
baca2309 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) bo ładuje w pełni dopiero przy 2300 obr ja mam ahu czyli praktycznie to samo i ładuje przy 1800/1900 wyczysc kolektor i zaslep egr i zobaczysz jaka roznica:D Edytowane 21 Września 2014 przez baca2309
piekarz Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 Dodam, że mam skrzynie biegów od 80 b4 czy to coś zmienia?
baca2309 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 tego to akurat ci nie powiem ale chyba niema to nic wspólnego, a sprawdzałes luzy na wirniku i czy masz duzo oleju w wężach od ic?
piekarz Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 Trochę oleju chyba jest. Wirnika nie sprawdzałem.
baca2309 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 olej zawsze bedzie ale nie duze ilosci. wirnik nie powinien miec wzdłużnych luzów. delikatne luzy poprzeczne sa dopuszczalne a dynamiczne robiłes na 3 czy 4 biegu??
piekarz Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 Dzięki za pomoc! Zmienię dawkę i kąt to zobaczę czy to coś da!
baca2309 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Prosze, napewno da . jak chcesz zeby było jeszcze lepiej to wywal kata zaslep egr i wypal kolektor a silnik zacznie oddychac:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się