piekarz 0 Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 (edited) Witam! Moja audi jest zamulona. Proszę o ocenę logów. Robiłem je pierwszy raz w życiu, nawet nie wiem czy dobrze. Statyczne: 000- http://vaglog.rtnet.pl/log_186837.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/log_186838.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/log_186839.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/log_186840.html 013- http://vaglog.rtnet.pl/log_186842.html Dynamiczne: 000- http://vaglog.rtnet.pl/log_186994.html 001- http://vaglog.rtnet.pl/log_186995.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/log_186996.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/log_186997.html 008- http://vaglog.rtnet.pl/log_186998.html 010- http://vaglog.rtnet.pl/log_186999.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/log_187000.html Edited October 2, 2014 by piekarz Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciucha512 1 Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Zrób jeszcze dynamiczne Link to comment Share on other sites More sharing options...
piekarz 0 Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 Ok! Spróbuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
baca2309 1 Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 napewno kąt wtrysku do ustawienia masz opózniony powien byc 49-51 a masz 36-39 napewno od tego troche zamulony Link to comment Share on other sites More sharing options...
piekarz 0 Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 (edited) Racja kąt wtrysku do korekty.Dawkę paliwa mam 8,4 mg i nie mogę jej zwiększyć vagiem. Da radę to ustawić nastawnikiem? czy z tych logów coś jeszcze wynika? Edited September 21, 2014 by piekarz Link to comment Share on other sites More sharing options...
baca2309 1 Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 musisz zrobic dynamiczne. dawke masz za mała mozesz spokojnie do 4 mg ustawic. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=120328 Link to comment Share on other sites More sharing options...
piekarz 0 Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 Zrobiłem dynamiczne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
baca2309 1 Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 a sorka nie zauwazylem:D przepływka turbo ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
piekarz 0 Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 A jak zmienię ten kąt i dawkę to coś da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
baca2309 1 Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 (edited) troche pozno turbo wstaje napewno sie odmuli troche dawke zmienisz kat ustawisz i bd smigał Edited September 21, 2014 by baca2309 Link to comment Share on other sites More sharing options...
piekarz 0 Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 A czemu turbo pózno wstaje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
baca2309 1 Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 (edited) bo ładuje w pełni dopiero przy 2300 obr ja mam ahu czyli praktycznie to samo i ładuje przy 1800/1900 wyczysc kolektor i zaslep egr i zobaczysz jaka roznica:D Edited September 21, 2014 by baca2309 Link to comment Share on other sites More sharing options...
piekarz 0 Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 Dodam, że mam skrzynie biegów od 80 b4 czy to coś zmienia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
baca2309 1 Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 tego to akurat ci nie powiem ale chyba niema to nic wspólnego, a sprawdzałes luzy na wirniku i czy masz duzo oleju w wężach od ic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piekarz 0 Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 Trochę oleju chyba jest. Wirnika nie sprawdzałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baca2309 1 Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 olej zawsze bedzie ale nie duze ilosci. wirnik nie powinien miec wzdłużnych luzów. delikatne luzy poprzeczne sa dopuszczalne a dynamiczne robiłes na 3 czy 4 biegu?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piekarz 0 Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 Na 3 biegu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baca2309 1 Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 to faktycznie ostro zamulony Link to comment Share on other sites More sharing options...
piekarz 0 Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 Dzięki za pomoc! Zmienię dawkę i kąt to zobaczę czy to coś da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
baca2309 1 Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Prosze, napewno da . jak chcesz zeby było jeszcze lepiej to wywal kata zaslep egr i wypal kolektor a silnik zacznie oddychac:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
piekarz 0 Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 Kata mam wywalonego już! Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 14 Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 I jak tam wskazane korekty pomogły ... Jak nie powiedz czy wiesz coś w temacie że turbo mogło być regenerowane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piekarz 0 Posted September 30, 2014 Author Share Posted September 30, 2014 (edited) Pomogły! Ustawiłem kąt i dawkę zmieniłem wszystkie filtry(paliwa był zapchany)+płukamka ENGINE FLUSH olej Motul 8100 X-max 0w40 i teraz całkiem inne auto. Zastanawiam się czy jutro nie jechać jeszcze na chipa do Brodnicy http://www.tdi-racing.pl/ Po zakupie auta w 2008r nic z turbo nie robiłem a coś jest niepokojącego? Edited September 30, 2014 by piekarz Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 14 Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Po zakupie auta w 2008r nic z turbo nie robiłem a coś jest niepokojącego? w takim wypadku wszystko OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piekarz 0 Posted October 1, 2014 Author Share Posted October 1, 2014 (edited) No i Audi po korekcie o to wykres: http://s14.directupload.net/images/141001/clzef5dd.pdf Teraz całkiem inaczej się jeździ. Edited October 2, 2014 by piekarz Link to comment Share on other sites More sharing options...
baca2309 1 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 No i Audi po korekcie o to wykres: http://s14.directupload.net/images/141001/clzef5dd.pdf Teraz całkiem inaczej się jeździ. a zrobisz wrzucisz jakiegos loga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piekarz 0 Posted October 5, 2014 Author Share Posted October 5, 2014 (edited) Wrzucę! Jak znajdę trochę czasu , może w weekend. LOGI PO ZMIANACH STATYCZNE: BS 000- http://vaglog.rtnet.pl/log_188405.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/log_188406.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/log_188407.html NORMALNE 000- http://vaglog.rtnet.pl/log_188408.html 001- http://vaglog.rtnet.pl/log_188409.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/log_188410.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/log_188411.html 007- http://vaglog.rtnet.pl/log_188412.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/log_188434.html 013- http://vaglog.rtnet.pl/log_188413.html 023- http://vaglog.rtnet.pl/log_188414.html DYNAMICZNE: 000- http://vaglog.rtnet.pl/log_188438.html 001- http://vaglog.rtnet.pl/log_188441.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/log_188439.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/log_188440.html 008- http://vaglog.rtnet.pl/log_188435.html 010- http://vaglog.rtnet.pl/log_188436.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/log_188437.html Edited October 5, 2014 by piekarz Link to comment Share on other sites More sharing options...
baca2309 1 Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 teraz to pewnie zupełna inna jazda:)) jak odczucia?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piekarz 0 Posted October 5, 2014 Author Share Posted October 5, 2014 Było by fajnie ale... podczas ruszania i przy zmianie biegów mam takie drgania przechodzące na budę (słychać z lewej strony z przodu)jakieś naprężenia. Dodam,że miałem kiedyś wymienianą skrzynie biegów i mechanik założył skrzynie biegów od b4(zapewniał, że będzie pasować lecz łapa nie pasuję i przykręcił ją z jednej strony tylko na jedną śrubę). Mam już dosyć tego grata! Link to comment Share on other sites More sharing options...
baca2309 1 Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 czytałem pare razy na forum ze takie drgania wystepowały po kojowym sofcie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now