Jump to content
IGNORED

logi do oceny


piekarz
 Share

Recommended Posts

napewno kąt wtrysku do ustawienia masz opózniony powien byc 49-51 a masz 36-39 napewno od tego troche zamulony :)

Link to comment
Share on other sites

Racja kąt wtrysku do korekty.Dawkę paliwa mam 8,4 mg i nie mogę jej zwiększyć vagiem. Da radę to ustawić nastawnikiem? czy z tych logów coś jeszcze wynika?

Edited by piekarz
Link to comment
Share on other sites

A jak zmienię ten kąt i dawkę to coś da?

Link to comment
Share on other sites

troche pozno turbo wstaje


napewno sie odmuli troche


dawke zmienisz kat ustawisz i bd smigał

Edited by baca2309
Link to comment
Share on other sites

A czemu turbo pózno wstaje?

Link to comment
Share on other sites

bo ładuje w pełni dopiero przy 2300 obr ja mam ahu czyli praktycznie to samo i ładuje przy 1800/1900


wyczysc kolektor i zaslep egr i zobaczysz jaka roznica:D

Edited by baca2309
Link to comment
Share on other sites

Dodam, że mam skrzynie biegów od 80 b4 czy to coś zmienia?

Link to comment
Share on other sites

tego to akurat ci nie powiem ale chyba niema to nic wspólnego, a sprawdzałes luzy na wirniku i czy masz duzo oleju w wężach od ic?

Link to comment
Share on other sites

Trochę oleju chyba jest. Wirnika nie sprawdzałem.

Link to comment
Share on other sites

olej zawsze bedzie ale nie duze ilosci. wirnik nie powinien miec wzdłużnych luzów. delikatne luzy poprzeczne sa dopuszczalne


a dynamiczne robiłes na 3 czy 4 biegu??

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za pomoc! Zmienię dawkę i kąt to zobaczę czy to coś da! :)

Link to comment
Share on other sites

Prosze, napewno da . jak chcesz zeby było jeszcze lepiej to wywal kata zaslep egr i wypal kolektor a silnik zacznie oddychac:D

Link to comment
Share on other sites

I jak tam wskazane korekty pomogły ...

Jak nie powiedz czy wiesz coś w temacie że turbo mogło być regenerowane.

Link to comment
Share on other sites

Pomogły! Ustawiłem kąt i dawkę zmieniłem wszystkie filtry(paliwa był zapchany)+płukamka ENGINE FLUSH olej Motul 8100 X-max 0w40 i teraz całkiem inne auto. :banan: Zastanawiam się czy jutro nie jechać jeszcze na chipa do Brodnicy http://www.tdi-racing.pl/ :)

Po zakupie auta w 2008r nic z turbo nie robiłem a coś jest niepokojącego?

Edited by piekarz
Link to comment
Share on other sites

Po zakupie auta w 2008r nic z turbo nie robiłem a coś jest niepokojącego?

w takim wypadku wszystko OK.

Link to comment
Share on other sites

No i Audi po korekcie o to wykres: http://s14.directupload.net/images/141001/clzef5dd.pdf

Teraz całkiem inaczej się jeździ. :banan:

Edited by piekarz
Link to comment
Share on other sites

teraz to pewnie zupełna inna jazda:)) jak odczucia??

Link to comment
Share on other sites

Było by fajnie ale...

podczas ruszania i przy zmianie biegów mam takie drgania przechodzące na budę (słychać z lewej strony z przodu)jakieś naprężenia. Dodam,że miałem kiedyś wymienianą skrzynie biegów i mechanik założył skrzynie biegów od b4(zapewniał, że będzie pasować lecz łapa nie pasuję i przykręcił ją z jednej strony tylko na jedną śrubę). Mam już dosyć tego grata! :)

Link to comment
Share on other sites

czytałem pare razy na forum ze takie drgania wystepowały po kojowym sofcie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...