grzesiek1495 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Witam, mam taki problem ponieważ przy odpalaniu na zimnym silniku jest dużo białego dymu i tak przez cały czas dopóki się nie rozgrzeję, a na dodatek znika płyn chłodzący, ale nie czuć jego w spalinach. W jakim kierunku iść czy to może być uszczelka pod głowicą/pęknięta głowica? Audi a4 1.8 125km 1996r
mlody24wp Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 wynika na to że uszczelka padła pod głowicą
Labiel Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Sprawdź czy tworzy się duże ciśnienie w zbiorniku wyrównawczym. Jeśli to uszczelka to powinno się tworzyć dość szybko, zbiornik będzie bąblił. Jak z odpalaniem?
grzesiek1495 Opublikowano 22 Września 2014 Autor Opublikowano 22 Września 2014 Dosyć ciężko odpala, trzeba chwilę pokręcić. Troche jest tego ciśnienia przy odkręcaniu. Po jeździe ubywa sporo płynu, a jak postoi przez noc to wraca się ale z troche mniejszą ilością.
mlody24wp Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 a jaki jest stan oleju nie przybywa? masełko sie nie robi na korku lub bagnecie?
grzesiek1495 Opublikowano 22 Września 2014 Autor Opublikowano 22 Września 2014 ani nie 'przybywa' oleju ani nie ma 'masełka' na korku, na bagnecie też nie ma.
Labiel Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Ciśnienie w zbiorniku po jeździe to norma - tak ma być. Ale czy szybko węże robią się twarde?
grzesiek1495 Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 Jutro sprawdzę. Jeśli tak to mam sie spodziewać UPG ? A co jak nie? Jaki jest koszt wymiany UPG? niby nie robią się szybko twarde... z tego co jeszcze zauważyłem jadąc do pracy to mimo iż silnik był nagrzany to na poczatku w ogóle nie grzało, zimne powietrze leciało.
Labiel Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Bo pewnie jest zapowietrzony co w twoim przypadku nie jest nic dziwnego.
grzesiek1495 Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 Bo pewnie jest zapowietrzony co w twoim przypadku nie jest nic dziwnego. sugerujesz że wystarczy odpowietrzyć układ chłodzący?
Labiel Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Zapowietrzony układ to nie koniecznie przyczyna a jedynie skutek innych problemów. Jak zagotujesz auto, jak masz walniętą uszczelkę głowicy to układ będzie się zapowietrzał, nie ma innej opcji. Spróbować oczywiście można - aczkolwiek ja nigdy nie musiałem tego robić bo auto idealnie samo się odpowietrzało (no może po za przypadkiem jak stałem autem krzywo na poboczu autostrady )
grzesiek1495 Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 czyli ostateczny wynik to UPG?
neoxpl Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Masz moze gaz? Efekt uboczyny spalania gazu to woda zbierajaca sie w tlumiku ktora po odpaleniu rano odparowuje. Plyn ze zbiorniczka moze znikac przez jakas nieszczelnosc.
karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 A niema wycieku mi kiedys uciekako z tyluprzy czujniku temperatury plyn i gotowal sie jak diabli ... Jesli niema wyciekow a uklad jest odpowietrzony to uszczelka pod glowica
grzesiek1495 Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 Masz moze gaz? Efekt uboczyny spalania gazu to woda zbierajaca sie w tlumiku ktora po odpaleniu rano odparowuje. Plyn ze zbiorniczka moze znikac przez jakas nieszczelnosc. Tak, mam gaz. Tylko jeśli miała by woda odparowywać to to by trwało przez krótki czas, a to cały czas nawet po dłuższej jeździe teraz tak leci biały dym. Wcześniej dosłownie przy odpaleniu ale strasznie dużo. Wcześniej była faktycznie nieszczelność okazało się że korek nie trzymał i jakaś uszczelka przepuszczała nie pamiętam od czego bo tato wymieniał ale niby już nigdzie wycieków nie ma... A niema wycieku mi kiedys uciekako z tyluprzy czujniku temperatury plyn i gotowal sie jak diabli ... Jesli niema wyciekow a uklad jest odpowietrzony to uszczelka pod glowica u mnie silnik przegrzewał się co jakiś czas, ale po wymianie tej uszczelki co wcześniej napisałem, to już od tamtej pory się nie grzeje, a nadal tak strasznie dymi...
karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Bialy dym to olej moze byc spalany nie ubywa go ?
neoxpl Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Olej to niebieski dym. Grzesiek moze pojezdzij na benzynie tylko i sprawdz. A co do wyciekow plynu to czasami nawet tego nie widac a i tak cieknie najlepiej jak jest zimno na dworze widac gdzie paruje.
karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Sory neoxpl. Racja otym myslalem a chcialem napisac ze o plyn mi chodzi
Labiel Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Oprócz parowania wody w układzie wydechowym podczas spalania gazu powstaje między innymi para wodna. W dodatku jak masz kata to tym bardziej. Przy tej pogodzie na pewno "dymu" będzie więcej niż latem. A po za tym, nos pod wydech i można powąchać. Spalony olej wiadomo jak pachnie, płyn chłodniczy też ma specyficzny zapach.
karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Najlepiej napompowac powietrza do ukladu. Ono jest rzadkie i pryskac po zlaczeniach plynem z mydlem i w tedy widac gdzie jest niesczelne bo bombelki sie robia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się