Skocz do zawartości

grzesiek1495

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzesiek1495

Informacje

  • Imię
    Grzesiek
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia grzesiek1495

0

Reputacja

  1. Podczas jazdy też przerywał czy tylko gasł przy przełączeniu? Teraz jak jest ciepło i włączam klime to masakrycznie szarpie ...
  2. Sam fakt pojeżdżenia na benzynie z odłączonym gazem naprawi to? Czy to tylko ułatwi diagnozę? Nie mam pojęcia, mam to auto od grudnia a gaz zakładany był 'prywatnie'...
  3. Problem polega na tym że próbuje 'zadbać' o swoje wnętrze skórzane. W załączonym zdjęciu widać że skóry po przetarciu robią się takie 'ciapate' jakbym środkiem do nawilżania tylko w punktach dotykał jednakże przecieram je po całości, dzieje się tak nie tylko po środku za 10zł ale i takim za 60zł który w moim poprzednim aucie robił efekt mięciutkiej i świeżej skóry. Czy to w mojej audi jest jakaś specyficzna skóra, czy to może przez niedbałość poprzedniego właściciela? https://zapodaj.net/b772c3ef5afc7.jpg.html
  4. To tak jak mówią że ośka lepiej sie zbiera. Każdemu nie dogodzisz, jeżeli szukasz wygody to manual raczej odpada. Ja osobiście jak na razie miałem 3 auta i te audi jest pierwszym w automacie i stwierdzam że raczej na manual przejdę tylko w drodze wyjątku
  5. grzesiek1495

    Długo kręci

    Wymieniałeś wtryski czy regenerowałeś? Jaki koszt naprawy/wymiany parownika? Prawdopodobnie czeka mnie ta sama operacja. Z tym że jak na razie jedyne co od gazowników sie dowiedziałem to to że nie ma błędów w kompie i że mam duże ciśnienie na reduktorze.
  6. Również polecam, to mój pierwszy samochód z automatem (tiptronic) i powiedziałem sobie że nigdy więcej manuala No chyba że coś na prawde sportowego. Musisz sie liczyć tylko z rzeczami oczywistymi czyli oleju już nie 3-4l tylko 6, jak uszczelka od pokrywy cieknie to nie zmieniasz 1 tylko 2. Tak samo świece, nie 4 a 6. Przewody również są znacznie droższe. Wydaje mi się jednak że jeżeli ktoś sie decyduje na takie auto z takim silnikiem to i stać go na takie rzeczy. Ja osobiście nie narzekam i jak najbardziej polecam, jak dodać do tego wszystkiego quattro to zimą jest po prostu bajka Sprawdź też czy nie ma wycieków ze skrzyni.
  7. Koledzy czy subwoofer od audi a6 z czerwoną kostką podejdzie do audi a4? Mam możliwość kupna takowego wraz z instalacją od samego subwoofera do radia. Tylko pytanie czy istnieje możliwość zamontowania go w bagażniku (avant) tak by to grało? Czy potrzebny jest do niego wzmacniacz czy jest on wbudowany w ten subwoofer?
  8. Kolego problem ruszył z miejsca? Mam dosłownie to samo, będąc u jednego gazownika stwierdzono mi że to wtryski. Zajechałem do drugiego 'po znajomych pytaniu' i powiedział że to żadne wtryski lecz na kompie nic mu nie wyskoczyło i jak na złość podczas jazdy z nim nic się nie działo, a jak na złość po odstawieniu go zaczął przerywać jak cholera i kiedy już chciałem się zawracać to nagle 'naprawił się'. U mnie jedynie na co narzekał to na zbyt duże ciśnienie na reduktorze.
  9. a jak to jest z tym rozbieraniem? Wystarczy odkręcić mise i wszystko schodzi, czy może coś po drodze komplikuje?
  10. Koledzy, tak jak w temacie, cieknie mi dosyć intensywnie miska olejowa i należało by coś z tym zrobić. Niestety nic nie znalazłem na ten temat. Pod misę idzie uszczelka + silikon? Czy można dać np. sam silikon? Rozmawiałem z mechanikiem i mówił mi że wystarczy zdjąć dać sam silikon i będzie wszystko OK. Czy to prawda? Przy okazji, poprzedni właściciel zalał olej MaxLife 10W-40. Z tego co czytałem w specyfikacjach powinien być 5W-30. Czy olej Motul 10W-40 6100 Synergi Plus czy jakoś tak będzie się nadawał? Czy ryzykować i zalać 5W-30 np Castrola? Do uszczelnienia miski trzeba dużo rozbierać? Czy tylko same śruby poodkręcać i można ściągać? Samochód: Audi a4 b5 2.8 v6 quattro 193km
  11. Kolego, dzięki za odpowiedź ale to wiem i było sprawdzane przy około 15 stopniach. Nie jestem pewien jak jest w V6 która to sprężarka klimy, a przy teraźniejszej pogodzie ciężko dłuższy czas postać na podwórku. Jedyne czego jestem pewien to tego że wentylator nie włącza się.
  12. Koledzy ktoś mógłby mi podać numer seryjny z climatronica(z naklejki)? Ponieważ mam problem że nie załącza mi się klima, śnieżka normalnie się pali a nie wieje chłodem. Wiatrak nie załącza się. Pomyślałem że zanim wejdę w koszta to chciał bym sprawdzić czy aby na pewno mam dobry climatronic założony ponieważ mam to auto od niedawna, a w drugiej audi miałem taki sam problem jak zamontowałem z innym kodem z naklejki że nie reagował. Samochód to: Audi A4 B5 2.8v6 193km quattro 1997r
  13. Jeśli się nie mylę to powinien być tradycyjny. U mnie przynajmniej tak jest, czyli z tej dziury koło zagłówka powinien wystawać pas
  14. problem w tym że odkąd się 'to coś' dzieje to na benzynie nie da rady chodzić, nie wchodzi na obroty i przycina sie. Dopiero jak się rozgrzeje to normalnie chodzi. Może i więcej 'dymu' ale to jest przesada żeby aż tyle Z wydechu nie czuć płynu chłodniczego. Ojciec jeździł gdzieś do jakiegoś 'mechaniora' i mówił że może być głowica lekko pęknięta. dokładnie te uszczelki zostały wymienione a nadal jest ta sama sytuacja.
  15. Tak, mam gaz. Tylko jeśli miała by woda odparowywać to to by trwało przez krótki czas, a to cały czas nawet po dłuższej jeździe teraz tak leci biały dym. Wcześniej dosłownie przy odpaleniu ale strasznie dużo. Wcześniej była faktycznie nieszczelność okazało się że korek nie trzymał i jakaś uszczelka przepuszczała nie pamiętam od czego bo tato wymieniał ale niby już nigdzie wycieków nie ma... u mnie silnik przegrzewał się co jakiś czas, ale po wymianie tej uszczelki co wcześniej napisałem, to już od tamtej pory się nie grzeje, a nadal tak strasznie dymi...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...