Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANA] Po założeniu LPG brak ciepła w kabinie


Mozi

Rekomendowane odpowiedzi

Gdzie zamontowali przełącznik?

Zamontowany jest na listwie - z lewej strony kierownicy.

Jeśli uważasz, że nie do końca jest to ich wina, to ja mam pytanie - czy jeśli popsuło się coś związane z otwieraniem klap, to czy mogło się to stać przez zapowietrzenie całego obiegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jeśli popsuło się coś związane z otwieraniem klap, to czy mogło się to stać przez zapowietrzenie całego obiegu?

Moim zdaniem nie!, ale jeżeli nagrzewnica robi się ciepła (jak twierdzą) to chyba inna opcja nie zostaje.

Jeśli uważasz, że nie do końca jest to ich wina

Wcale tak nie uważam, bo nie było mnie przy tym, więc jestem daleki od osądów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie szukam winnych i daleki jestem od tego, by na siłę kogoś osądzać. Na gaz wydałem jednak nie małe pieniądze i nie stać mnie na pokrywanie szkód, które wynikły przy jego montażu.

W poniedziałek jadę najpierw do gazowników, a później sprawdzić wszystko VAG-iem i na pewno wybadam opcję, które mi podaliście. Za co gorąco dziękuje.

Liczę, że uda się to załatwić bez dobierania się do wnętrzności samochodu. Jeśli wystarczy reset klimatronika to będę zadowolony.

Ps. Jeszcze jedna sprawa (może to wniesie coś nowego do dyskusji). Po rozgrzaniu się silnika do 90st. i po włączeniu nawiewu ciepłego powietrza na jedną kreskę czuć lekkie, ciepłe dmuchanie. To jednak po kilku sekundach mija. Po podkręceniu wentylatora leci już mróz...

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Mozi i jak Twoje ogrzewanie bo u mnie podobna sprawa. Byłem u mechanika żeby wymienił mi parownik bo mi siadł. I jak miałem jechać w góry to się zorientowałem że nie mam ogrzewania. Jak ustawie na auto i ok. 26 stopni to czasami udaje mi się, że leci ciepłe powietrze ale gdzieś tak w 1/4 ciepłe, jak powinno być a zazwyczaj leci zimne. Przypominam sobie że zanim mi się popsuło to ogrzewanie to miałem przypadek kilkudniowy, że z kolei nie chciało mi lecieć zimne powietrze tylko takie właśnie w 1/4 ciepłe. W upał miałem wrażenie że jest bardzo ciepłe. Być może rzeczywiście reset klimatronika by pomógł, zwłaszcza że węże od i z nagrzewnicy są gorące. Mozi czy próbowałeś płukać nagrzwnicę? Poradziłeś sobie z problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie tutaj nie było i też trochę się z tym namęczyłem. Odwiedziłem kilku mechaników, ale każdy chciał się zabierać za rozbieranie dechy, bowiem "trzeba zobaczyć, bo ciężko powiedzieć". Za zobaczenie żądali sobie średnio 400-500 złotych. Miałem ciągle nadzieję, że obejdzie się bez tego. I słusznie.

Przejrzałem wiele stron na forum związanych z awarią nagrzewnicy i klimatronika. Zgodnie z zaleceniami sprawdziłem najpierw czerwoną "łapkę" - czy otwiera mi dopływ ciepłego powietrza. Szybko okazało się, że działa i problemu szukać należy gdzie indziej.

Kolejną i ostatnią czynnością było płukanie nagrzewnicy i ponowne odpowietrzenie układu. W sobotę się za to zabrałem. Płukanie powtórzyłem kilkukrotnie, ale w zasadzie tylko przy pierwszym - pod prąd - wyleciało sporo syfu. Ku mojej wielkiej radości od razu zaczęło grzać i ponownie mogę cieszyć się żarem w trop... Audi:)

Dodam, że jest jak było wcześniej i zgodnie z moimi przypuszczeniami - stało się to przez niedokręcenie obejm i stratę całego płynu. Wessała mi nagrzewnica cały syf z obiegu i się zapchała.

Zanim cokolwiek się zrobi i gdziekolwiek pojedzie, warto poczytać stosowne wątki, bowiem zaoszczędzić można nie małe pieniądze.

Dziękuje wszystkim za pomoc i przydatne uwagi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...