Radol Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) Moj brat w A6 C4 z czarnych relingów zdarł cały lakier i po polerce wyszło mi coś ala ORI chrom a nawet ładniejsze. Da sie zrobić taki zabieg w a4 b5, czy pod tym czarnym jest coś innego niż aluminium. Wolę troche się pobawić niż wydawać ok 200 na chromowane relingi Edytowane 24 Września 2014 przez Radol
jacek70 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Pamiętaj że aluminium łapie nalot. Jak już zedrzesz i wypolerujesz to pryśnij lakierem bezbarwnym.
Radol Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 Czyli można Coś się wymyśli, brat tak jeździ ponad 5 lat i każdego dnia się lśnią
davidoff82 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Da się, jest gdzieś nawet fotostory. Ale mase roboty...
keicam217 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Ja mam pytanie odnośnie tego tematu. Oryginalne srebrne relingi są w kolorze satynowy srebrny. Mam taki preparat scansol do usuwania lakierów. Używałem go do usuwania lakieru z rantów felg z poprzedniego auta i super zadziałało, po nałożeniu i odczekaniu ok 40 min, cały lakier zszedł pod ciśnieniem na myjni bezdotykowej. Myślałem, żeby taki sam zabieg wykonać na relingach, powinno się udać, pytanie tylko jaki kolor mnie zastanie? tzn. odcień czy będzie się choć trochę błyszczało czy raczej całkowicie matowy (co też może wyglądać ciekawie) Jak myślicie?
arnold27 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Mi to zajęło jakieś 6 godz.efekt jest super.co do nalotu to dopiero po prawie roku zaczęło coś wyłazić.20 min pracy i znowu cacy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się