Skocz do zawartości

keicam217

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O keicam217

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Radlin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia keicam217

0

Reputacja

  1. Potwierdzam, zmieniarka usb rządzi, sam miałem transmiter...na biede można, ale na dłuższą metę nie
  2. A jam zakupił Honde pantheon 125:) całkiem przyjemna maszynka hehe:D jakby ktoś jeżdził na takiej to chętnie poznam spostrzeżenia itp.
  3. Ja tam czasami lubie audiobooka zarzucić
  4. Witam. Ma ktoś może fotki avanta na 18" z zawiasem 1BA? BO mam 17" teraz i jest okazja się zamienić Nikt?
  5. keicam217

    Kto ma takie felgi w B5

    Szukam osoby która posiada takie felgi http://olx.pl/oferta/alufelgi-audi-17-CID5-IDbemLx.html#68a2672a2a%C2%A0w a4 b5, albo ma fotki a4 b5 na tych felgach. (nie pisać, że będą wystawać itp-to wiem:)). Jeśli byłaby możliwość wklejenia tu fotek, byłbym wdzięczny. gdyby link wygasł, to nr fabryczny felg 8TO601025B
  6. Czy ktos ma zdjęcia A4 b5 na tych felgach http://olx.pl/oferta/alufelgi-audi-17-CID5-IDbemLx.html#68a2672a2a ????
  7. Witam. Mam taki kłopot, że leci mi z zaworu EGR. Byłem u zaprzyjaźnionego mechanika, który wyczyścił specjalnym preparatem EGR wewnątrz i z zewnątrz. Po 3 tygodniach z EGR-a znów leci, a po odkręceniu tej grubej rury, ukazuje się znowu nagar. Wyczytałem, że czyści się kolektor ssący i zaślepia EGR. Czy możecie napisać krok po kroku co i jak zrobić, żeby było dobrze? tzn. jakie zaślepki kupić i ile, co wyczyścić itp. nie znalazłem konkretnej informacji na ten temat, bo jeśli na jakimś forum rozpoczyna się rozmowa o zaślepieniu egr, to zaraz pojawia się fanatyk z green peace i rozpoczyna się kłótnia daleko idąca od tematu. Silnik to AJM. Z góry dziękuję
  8. keicam217

    Galletto a AJM

    Aha, a jakieś rady w tym temacie? Co to znaczy co mi tam wgra? a można to jakoś korygować? tzn. domyslam się że chodzi o to żeby mi nie zrobił za dużo mocy itp. bo mi się turbo posypie, sprzęgło itp. Myślałem, żeby tak jak niektórzy ludzie z tego forum, coś około 143KM i 350NM. Nie stać mnie żeby dać 800/1000zł za chip. A tu mugłbym mieć dużo taniej. Od czasu kiedy się znamy, nikt nie przyjechał do niego z reklamacją czy problemami.
  9. keicam217

    Galletto a AJM

    Witam. Znajomy elektronik ma oryginalne galletto, zaproponował, że w ramach znajomości za niewielką opłatą może mi podnieść moc. Mam pytanie czy warto? Czytałem opinie, że nie warto gdy to galletto to chinol, ale gdy oryginał? Inny kolega 5 lat temu w ten sposób podniósł moc w passtacie b5 fl 1.9tdi 101km i jeździ do tej pory bez awarii. Proszę o radę, nie chcę się narażać potem na dodatkowe koszty. Mój przebieg to oryginalne 266tys km silnik 1.9 tdi ajm.
  10. . Ja u siebie wywaliłem kata, środkowy, egr (wstawiłem flansze) no i lekki chip na 143km To mój cel:D
  11. Tak wywalone wszystko, został tylko końcowy. Podjechałem do tłumikarza i ogarnął wszystko.. Uzyskałem dźwięk taki jak na filmiku kilka postów wyżej. Tylko bez kata dochodzi taki metaliczny dźwięk powietrza z wydechu. Wybicie kata polega na wybiciu wkładu katalizatora z tego co się orientuje, jakimś dłutem czy prętem. Zamiast środkowego mam wspawaną rurke i przyspawany kawałek drugiej rurki aby podwiesić to na haczyku seryjnym, aby się nie ruszało i nic nie pękało. Świst słychać po puszczeniu gazu do 2.5 tys obrotow. Reszta brzmi jak całkowita seria, w trasie nic nie jest głośniej. W mieście przy spokojnej jeździe fajnie to słychać.Nabazgrane z BePiony Ok dzięki, też się za to biorę a potem program:D
  12. I jak, wywaliłeś ten środkowy tłumik? Bo tez się zastanawiam nad wybiciem kata i wycięciem środkowego. A to wybijanie środka z katam na czym polega? możesz przybliżyć jak to zrobiłeś?
  13. keicam217

    Kat Out ,Ajm Help

    A co będę potrzebował do tego wybicia? bo pomysł mi się podoba:D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...