Skocz do zawartości

sk8rudex

Pasjonat
  • Postów

    104
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sk8rudex

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Zdzieszowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

846 wyświetleń profilu

Osiągnięcia sk8rudex

0

Reputacja

  1. Okej,dzisiaj sprawdzę. Dzięki wielkie ;-) EDIT: Działa, spadek napięcia jest do 7V na kablu czarno-niebieskim, ale zegar nie startuje od nowa, jest gitara Na zaciskach z mojej fotki, spadało do 0V dziękuję za pomoc! Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  2. Nie traci napięcia przy rozruchu? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  3. Tak to u mnie wygląda ;-) Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  4. Nie, u mnie to inaczej wyglada.. Od lewej: plus po stacyjce, 3x stały plus, masa i to wszystko. Nie mam tyle zaciskow co ty.. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  5. Ktoś jakiś pomysł jeszcze ma? myślałem, żeby opóźniacz startu zamontować, żeby zegar ruszał np. po 3 sekundach..
  6. Moja u lakiernika, mówi że w piątek odda, więc i tak nie ogarnę jakbym chciał.. Liczę, że się wyrobi..
  7. i jak tam, wjeżdzają jacyś reprezentanci A-czwórek i innych czterech pierścieni na teren ośrodka? Ja wpadam w piątek objechać kółeczko i spadam na nocleg nieopodal i w sobotę rano będę cały dzionek
  8. Ok, sprawdzę jeszczę jeszcze raz, ale wątpię... EDIT: Sprawdziłem wszystkie śruby pod kierownicą i plus po stacyjce jest jeden i do tego podczas rozruchu zanika, następnie mamy 3 x stały plus i masa. Nie mam pojęcia pod co się wpiąć, żeby nie było spadku podczas rozruchu.
  9. Tam mam aktualnie wpięte i zanika :-( Wszystkie przewody mam połapane do tych śrub.. Masę, stały plus i po stacyjce, Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  10. Witam, czy istnieje w bezpiecznikach plus, który pojawi się po przekręceniu kluczyka i nie spadnie na nim napięcie podczas rozruchu silnika? Pytam ponieważ mam zegar zamontowany z procedurą startu i gdy przekręcam kluczyk na zapłon zegar startuje oraz gdy odpalę po zagrzaniu świec samochód na sekundę znika napięcie i zegar zaczyna całą procedurę od nowa. Pozdrawiam
  11. sk8rudex

    Chiptuning AJM

    Czyli nie ma sensu ładować większych pompek, jeżeli 170 to też kres turbawy z AWX? Stroić na takim setupie jak jest?
  12. sk8rudex

    Podłokietnik

    Podbijam. Chodzi mi o sam dekielek z C5. EDIT: Nie pasuje sprawdzałem..
  13. sk8rudex

    Chiptuning AJM

    Cześć chłopaki małe pytanko, co by nie wtopić.. Aktualnie posiadam program na 143km przy seryjnych gratach. Teraz doszło Turbo AWX, kolektor AWX, FMIC, KAT OUT, EGR OUT, środkowy OUT.. Chcę znowu stroić, ile mogę liczyć na seryjnych pompkach? Czy jest sens ładowania pompek AL, koszt ponad 1000zł dla 10KM? Bo więcej chyba turbo AWX nie da rady.. Jakie wasze zdanie? A może jakieś tańsze pompki z AWX 073AR? Pozdrowionka.
  14. Siemka. Jestem w trakcie rozkręcania rantów z moich rh zw3. Chce pomalować proszkowo środek w złoty kolor i również chciałbym śrubki (łebki) mieć złote. Czy mogę również oddać do malowania śrubki? Czy będzie później oddskakiwać ta farba? Wiem, że jest coś takiego i chromowanie i złocenie, lecz to za drogi interes dla mnie. Pozdrawiam ;-) Nabazgrane z BePiony
  15. Nie wydech brzmi praktycznie jak całkowita seria.. Jest tylko świst po odpuszczeniu gazu do 2,5tys obrotow. A tak super, w trasie jak seryjny. Wszystko tlumi koncowy tlumik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...