Skocz do zawartości

Juvka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Juvka

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Pierzchnica

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    AAD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Juvka

0

Reputacja

  1. Cześć, Mam ten sam problem, zdarzyło się to już drugi raz. Pierwszym razem jakieś 1,5 roku temu pomogło czyszczenie odmy. Miesiąc temu zatkała lub zacięła sie przepustnica i też trzeba było ją czyścić natomiast w zeszłym tygodniu znowu wywaliło olej przez bagnet. Może mi ktoś udostępnić zdjęcie tego węża łączącego odme i przepustnice którego wymiana koledze wyżej pomogła w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam
  2. Ok poza tym że nie będę miał komunikatów spalonych żarówek i płynu spryskiwaczy, noo i każdych drzwi osobno na wyświetlaczu, bo to też trzeba gdzieś się podpiąć
  3. Napisałem Ci po prostu którą mam wersję. Masz jakiś gorszy dzień? Jak tak to jutro napisz.
  4. Immo mam w wersji 2. Niee, auto odpala i od razu gaśnie. Wskazówka obrotomierza zdąży dojść do 1 i od razu spada
  5. Manetkę mam, do manetki mam przewody do sterowania fisem, góra, dół, reset. Do tego z szarej kostki do manetki poprowadzony jest przewód masy po to żeby bez dorabiania czujników żarówek i spryskiwaczy nie wyświetlało mi komunikatów na wyświetlaczu. I bez tych czujników auto odpalało z jednym problemem, że nie działał obrotomierz. Więc wymieniłem licznik na inny, natomiast w tym nie mogę zakodować kluczy. Więc nie mów że takie coś nie może działać, bo może. Tylko potrzebowałem pomocy w rozwiązaniu problemu kodowania.
  6. Chodzi o to że na jednym liczniku dało się zaprogramować kluczyki a na drugim się nie da, więc wynika z tego że jednak da się to zrobić tylko mam problem z tym licznikiem i poprosiłem o pomoc. Jeżeli nie umiesz udzielić normalnej odpowiedzi to nie pisz nic
  7. Inny licznik działał, to znaczy samochód odpalał z tym że nie działała wskazówka obrotomierza. Także chyba jednak można zmienić
  8. Witajcie, Chciałem zmienić swój pół FIS na pełny i pojawiły się małe problemy. Po zamontowaniu licznika, zakodowałem dwa kluczyki wszystko poszło zgodnie z instrukcją ikonka gasła wtedy następny kluczyk itd... po czym auto nie chce odpalić, odpala i po chwili gaśnie a w Engine pojawia się błąd: 17978 - Engine start blocked by Immobilizer P1570 - 35 - - Próbowałem kilka razy zakodować kluczyki, niestety cały czas samochód nie chce odpalić. W sekcji 17 - Instruments mam błąd którego nie da się skasować: 01314 engine Control module 49 -00 no Communications Operacje wykonuje na chińskim kkl i programem vcds lite 1.2, dodam że po założeniu starego licznika (pół FIS) kluczyki koduje takim samym sposobem i auto normalnie odpala.
  9. Niestety mylisz się, kabel zadziałał na innym programie.
  10. Posiadam kabelek KKl VAG-COM 409.1 i chciałem uruchomić program vag eepromprogrammer, mam win 8.1 instalowałem wszystkie możliwe sterowniki do kabla. Kiedy w programie wybranie jest USB to po kliknięciu Dash a następie read eeprom wyskakuje błąd: Unable to find USB device. Natomiast kiedy wybrany jest COM1 lub COM2 to pokazuje błąd: No ECU found. W załączniku program i sterowniki (sterowniki pobrane za pomocą identyfikatora sprzętu z Menadżera zadań), zainstalowane pomyślnie po uruchomieniu ich jako administrator. Vag eeprom programmer 1.19g.rar CH341SER.ZIP
  11. Witam, Moje audi jest z 2000 roku, czy wystarczy że wymienię licznik na taki z FIS i manetkę?
  12. Witam, Moje audi jest z 2000 roku, czy wystarczy że wymienię licznik na FIS i manetkę? Dzięki
  13. Juvka

    Podłokietnik

    Cześć, Szukałem na forum i nie tylko ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Czy podłokietnik z Audi A6 C5 nada się do mojego Audi A4 B5 po II lifcie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...