lysymakak Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Witam Wszystkich. Czy uszkodzony przepływomierz może być powodem zbyt dużego spalania? Auto w trasie nagle zaczęło palić koło 7,5- 8 litrów przy spokojnej jeździe (120 km/h) Ostatnio wymieniałem jeden pompowtrysk ( czwarty ) miał wartości 2,4 -2,5 . wymieniłem na używkę i wszystkie mają w okolicach 0. Komputer pokazuje tylko usterkę przepływki czy to może być powodem że auto za dużo dostaje paliwa?
Homiczek Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 jak najbardziej, bo na podstawie wielkości przepływu powietrza komputer dopuszcza użycie odpowiedniej dawki paliwa
lysymakak Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 okej więc chyba będę musiał się szarpnąć.... Dzięki
peju Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 uszkodzony przeplywomierz to przede wszystkim moze byc spadek mocy. podjedz na hamownie i sprawdz czy jest ok. zbyt wysokie spalanie to juz powazniejszy problem od pierdoly jak przeplywomierz/egr poprzez katalizator az do popmek konczac.
Homiczek Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 no zrób logi dynamiczne, no chyba że w grupie zazwyczaj 3 "MAF (actual)" jest jakaś stała wartość to wtedy jasne że przepływka nie działa
lysymakak Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 znaczy się to że przepływka nie działa jak należy to jest pewne. A co z tymi logami dynamicznymi ? rozumiem że specu na kompie to zrobi? bo ja to zielony w temacie.
Homiczek Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 tak na kompie. jak masz kabel, to poszukaj jak się robi logi i zrób
lysymakak Opublikowano 26 Września 2014 Autor Opublikowano 26 Września 2014 Ok. ja nie mam kabla ale mój mechanik ma. Dzisiaj ma przyjść przepływka więc przy wymianie zrobimy logi. Dzięki
Homiczek Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 mi chodziło aby to zrobić przed zakupem :] bo może np wiązka do przepływki być uszkodzona. kabel chiński np od viakena to 20 + wysyłka,a przepływka pewnie z min 400
wesz82 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Jak masz dawac nowkę to tylko konkretnej firmy nie kupuj no name bo to podwójny koszt. Już lepiej jest kupić ori używkę...
lysymakak Opublikowano 2 Października 2014 Autor Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Witam, Założyłem wczoraj nową przepływkę Pierburga. Auto sprawdziłem z mechanikiem na kompie wszystko gra. Sprawdziliśmy spalanie wszystko w normie. Na biegu jałowym 0,6 l. Na krótkim dystansie (tyle co wróciłem do domu) auto zachowywało się troszkę lepiej -Znacznie dynamiczniejszy. Co do spalania to w niedzielę jadę w dłuższą trasę więc obliczę po tankowaniu i dam znać czy to było główną przyczyną wyższego spalania. Logów nie zrobiłem bo nie wiedziałem w jakiej grupie bo ponoć jest ich ok 130. Edytowane 2 Października 2014 przez lysymakak
Biszczan Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Wszystko jest wytłumaczone, wystarczy poszukać : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012/
lysymakak Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 Niestety spalanie na trasie wciąż ok 7,5. Przepływomierz wymieniony na nowy i nic. Dodam ze zauważyłem jeszcze jeden objaw. Czasami go nie ciągnie na 2-3 biegu. Obroty 1,5-1,8 tys. I sie dusi dopiero od 2 tys idzie jak burza ale to nie za każdym razem występuje
Homiczek Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 bo bez tego to nie wiadomo nic!
lysymakak Opublikowano 9 Października 2014 Autor Opublikowano 9 Października 2014 Witam, nie zrobiłem logów bo nie miałem takiej możliwości ( chyba muszę sobie sam kupić kabel) co do objawów to byłem u mojego mechanika i pompa podciśnienia przepuszcza ( syczy jak diabli), prawdopodobnie ten trzpień jest już wyrobiony, myślę że po wymianie powinno wszystko wrócić do normy.
Gość Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Witam, nie zrobiłem logów bo nie miałem takiej możliwości ( chyba muszę sobie sam kupić kabel) co do objawów to byłem u mojego mechanika i pompa podciśnienia przepuszcza ( syczy jak diabli), prawdopodobnie ten trzpień jest już wyrobiony, myślę że po wymianie powinno wszystko wrócić do normy. No i jak kolego pomogło? co było przyczynną wyższego spalania mam ten sam problem co Ty. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się