lysymakak Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Witam Wszystkich. Czy uszkodzony przepływomierz może być powodem zbyt dużego spalania? Auto w trasie nagle zaczęło palić koło 7,5- 8 litrów przy spokojnej jeździe (120 km/h) Ostatnio wymieniałem jeden pompowtrysk ( czwarty ) miał wartości 2,4 -2,5 . wymieniłem na używkę i wszystkie mają w okolicach 0. Komputer pokazuje tylko usterkę przepływki czy to może być powodem że auto za dużo dostaje paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 jak najbardziej, bo na podstawie wielkości przepływu powietrza komputer dopuszcza użycie odpowiedniej dawki paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysymakak Opublikowano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 okej więc chyba będę musiał się szarpnąć.... Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peju Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 uszkodzony przeplywomierz to przede wszystkim moze byc spadek mocy. podjedz na hamownie i sprawdz czy jest ok. zbyt wysokie spalanie to juz powazniejszy problem od pierdoly jak przeplywomierz/egr poprzez katalizator az do popmek konczac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Zrób logi,hamownia nic nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 no zrób logi dynamiczne, no chyba że w grupie zazwyczaj 3 "MAF (actual)" jest jakaś stała wartość to wtedy jasne że przepływka nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysymakak Opublikowano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 znaczy się to że przepływka nie działa jak należy to jest pewne. A co z tymi logami dynamicznymi ? rozumiem że specu na kompie to zrobi? bo ja to zielony w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 tak na kompie. jak masz kabel, to poszukaj jak się robi logi i zrób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysymakak Opublikowano 26 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Ok. ja nie mam kabla ale mój mechanik ma. Dzisiaj ma przyjść przepływka więc przy wymianie zrobimy logi. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 mi chodziło aby to zrobić przed zakupem :] bo może np wiązka do przepływki być uszkodzona. kabel chiński np od viakena to 20 + wysyłka,a przepływka pewnie z min 400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Jak masz dawac nowkę to tylko konkretnej firmy nie kupuj no name bo to podwójny koszt. Już lepiej jest kupić ori używkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysymakak Opublikowano 2 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Witam, Założyłem wczoraj nową przepływkę Pierburga. Auto sprawdziłem z mechanikiem na kompie wszystko gra. Sprawdziliśmy spalanie wszystko w normie. Na biegu jałowym 0,6 l. Na krótkim dystansie (tyle co wróciłem do domu) auto zachowywało się troszkę lepiej -Znacznie dynamiczniejszy. Co do spalania to w niedzielę jadę w dłuższą trasę więc obliczę po tankowaniu i dam znać czy to było główną przyczyną wyższego spalania. Logów nie zrobiłem bo nie wiedziałem w jakiej grupie bo ponoć jest ich ok 130. Edytowane 2 Października 2014 przez lysymakak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Wszystko jest wytłumaczone, wystarczy poszukać : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysymakak Opublikowano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Niestety spalanie na trasie wciąż ok 7,5. Przepływomierz wymieniony na nowy i nic. Dodam ze zauważyłem jeszcze jeden objaw. Czasami go nie ciągnie na 2-3 biegu. Obroty 1,5-1,8 tys. I sie dusi dopiero od 2 tys idzie jak burza ale to nie za każdym razem występuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 bo bez tego to nie wiadomo nic! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysymakak Opublikowano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Witam, nie zrobiłem logów bo nie miałem takiej możliwości ( chyba muszę sobie sam kupić kabel) co do objawów to byłem u mojego mechanika i pompa podciśnienia przepuszcza ( syczy jak diabli), prawdopodobnie ten trzpień jest już wyrobiony, myślę że po wymianie powinno wszystko wrócić do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Witam, nie zrobiłem logów bo nie miałem takiej możliwości ( chyba muszę sobie sam kupić kabel) co do objawów to byłem u mojego mechanika i pompa podciśnienia przepuszcza ( syczy jak diabli), prawdopodobnie ten trzpień jest już wyrobiony, myślę że po wymianie powinno wszystko wrócić do normy. No i jak kolego pomogło? co było przyczynną wyższego spalania mam ten sam problem co Ty. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się