Bogusław g Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 (edytowane) Witam uprzejmie wszystkich . Proszę o sprawdzenie logów z nowego motorka bo jest na gwarancji rozruchowej i nie chciałbym utopić kolejnych zetów w jakiś szajs . Pacjent to A4 B6 AWX 1.9 tdi 130 km Oto logi. Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187785.html Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187786.html Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_187787.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187788.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187789.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187790.html Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_187779.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187780.html Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187781.html Grupa 020: http://vaglog.rtnet.pl/log_187782.html Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_187783.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187784.html To moje pierwsze logi więc przepraszam jeśli są źle zrobione Dodam że silnik ma zaślepiony EGR i wyciętego kata. Turbo po regeneracji w Mielcu. Objawy to dymienie na białoniebieskodo momentu aż nie osiągnie temperatury roboczej. Rozruch bezproblemowy , silnik obecnie awx poprzedni to avf . sterownik został od avf a pompki były razem z silnikiem . W avf były z końcówką AR a w awx zostały BA. jutro sprawdzę czy nie ubywa płynu chłodzącego lub oleju. W avf poleciał wałek rozrzadu. Na wydechu na 4 i 3 cylindrze brakowało po 5 i 3mm krzywek.Szklanki dziurawe i istniało podejrzenie nadpalenia zaworów. ze względu na opiłki ze szklanek w silniku zapadła decyzja o wymianie motorka . Z góry dziękuje za okazaną pomoc . Nikt nie potrafi pomóc! Trudno DZIĘKUJĘ... Edytowane 28 Września 2014 przez Bogusław g
marek89 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Witam uprzejmie wszystkich . Proszę o sprawdzenie logów z nowego motorka bo jest na gwarancji rozruchowej i nie chciałbym utopić kolejnych zetów w jakiś szajs . Pacjent to A4 B6 AWX 1.9 tdi 130 km Oto logi. Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187785.html Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187786.html Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_187787.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187788.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187789.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187790.html Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_187779.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187780.html Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187781.html Grupa 020: http://vaglog.rtnet.pl/log_187782.html Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_187783.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187784.html To moje pierwsze logi więc przepraszam jeśli są źle zrobione Dodam że silnik ma zaślepiony EGR i wyciętego kata. Turbo po regeneracji w Mielcu. Objawy to dymienie na białoniebieskodo momentu aż nie osiągnie temperatury roboczej. Rozruch bezproblemowy , silnik obecnie awx poprzedni to avf . sterownik został od avf a pompki były razem z silnikiem . W avf były z końcówką AR a w awx zostały BA. jutro sprawdzę czy nie ubywa płynu chłodzącego lub oleju. W avf poleciał wałek rozrzadu. Na wydechu na 4 i 3 cylindrze brakowało po 5 i 3mm krzywek.Szklanki dziurawe i istniało podejrzenie nadpalenia zaworów. ze względu na opiłki ze szklanek w silniku zapadła decyzja o wymianie motorka . Z góry dziękuje za okazaną pomoc . Nikt nie potrafi pomóc! Trudno DZIĘKUJĘ... wklej poprawnie logi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się