Jump to content
IGNORED

Proszę o analizę logów po wymianie silnika


Bogusław g
 Share

Recommended Posts

Witam uprzejmie wszystkich :hi: . Proszę o sprawdzenie logów z nowego motorka bo jest na gwarancji rozruchowej i nie chciałbym utopić kolejnych zetów w jakiś szajs .

Pacjent to A4 B6 AWX 1.9 tdi 130 km

Oto logi.

Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187785.html

To moje pierwsze logi więc przepraszam jeśli są źle zrobione
Dodam że silnik ma zaślepiony EGR i wyciętego kata. Turbo po regeneracji w Mielcu.
Objawy to dymienie na białoniebieskodo momentu aż nie osiągnie temperatury roboczej.
Rozruch bezproblemowy , silnik obecnie awx poprzedni to avf .
sterownik został od avf a pompki były razem z silnikiem .
W avf były z końcówką AR a w awx zostały BA.
jutro sprawdzę czy nie ubywa płynu chłodzącego lub oleju.
W avf poleciał wałek rozrzadu. Na wydechu na 4 i 3 cylindrze brakowało po 5 i 3mm krzywek.Szklanki dziurawe i istniało podejrzenie nadpalenia zaworów. ze względu na opiłki ze szklanek w silniku zapadła decyzja o wymianie motorka :facepalm: .
Z góry dziękuje za okazaną pomoc .

Nikt nie potrafi pomóc! Trudno DZIĘKUJĘ...

Edited by Bogusław g
Link to comment
Share on other sites

Witam uprzejmie wszystkich :hi: . Proszę o sprawdzenie logów z nowego motorka bo jest na gwarancji rozruchowej i nie chciałbym utopić kolejnych zetów w jakiś szajs .

Pacjent to A4 B6 AWX 1.9 tdi 130 km

Oto logi.

Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187785.html

To moje pierwsze logi więc przepraszam jeśli są źle zrobione
Dodam że silnik ma zaślepiony EGR i wyciętego kata. Turbo po regeneracji w Mielcu.
Objawy to dymienie na białoniebieskodo momentu aż nie osiągnie temperatury roboczej.
Rozruch bezproblemowy , silnik obecnie awx poprzedni to avf .
sterownik został od avf a pompki były razem z silnikiem .
W avf były z końcówką AR a w awx zostały BA.
jutro sprawdzę czy nie ubywa płynu chłodzącego lub oleju.
W avf poleciał wałek rozrzadu. Na wydechu na 4 i 3 cylindrze brakowało po 5 i 3mm krzywek.Szklanki dziurawe i istniało podejrzenie nadpalenia zaworów. ze względu na opiłki ze szklanek w silniku zapadła decyzja o wymianie motorka :facepalm: .
Z góry dziękuje za okazaną pomoc .

Nikt nie potrafi pomóc! Trudno DZIĘKUJĘ...

wklej poprawnie logi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...