Jump to content
IGNORED

Akcja wincyj gleby


Puchalke
 Share

Recommended Posts

comment_XhVIkavKTZWks8PIhdJeordNbBbnMnHx

Siema, zacznijmy od początku.

mam gwint mtsa skrecony na maxa w dół i dość poważny problem - potrzebuje zejsć niżej jakies 3-4 cm ale amortyzator juz teraz jest całkowicie dobity ( tz że jak wyciągnę sprężynę to i tak niżej nie zejdę). Patrząc na budowę amora chyba jedynym sposobem na zejście niżej jest skrócenie jego "nóżki" zaznaczonej na poniższym zdjęciu literką A

2m7xi4o.jpgaktualnie ma z 7-8 cm i chciałbym ją skrócic na 2-4 cm.

mam w tej sprawie pare pytań

1. Czy mój plan ma jakiekolwiek szanse na powodzenie?

2. Jesli już ciąc i spawać najlepiej byłoby chyba rozebrać amor? czy jak odkręce tą 6kątną nakrętkę to wyjdzie mi wkład?

22410c2269f45d22gen.jpg

3. czym odkręcic to 6kątne coś? :wink:

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

ea50258aabef2516.jpg

to albo tnij progres :decayed:

mts chyba nie jest tym nisko schodzącym gwintem, poszukaj może czegoś innego, u mnie w KW jak bym przód skręcił do końca to oparł bym chyba podłoge o ziemie nie próbowałem ale coś mi się tak wydaje :decayed:

tutaj z helperem, którego jak się wyjmie urywa się 4 cm, wychodziło chyba 65 do nadkola, a zobacz ile jeszcze jest do pokręcenia

P060314_1315_zps7cf0c267.jpg

Edited by Pulpit
Link to comment
Share on other sites

własnie potrzebuje żeby auto schodziło na sama ziemie i brakuje mi urwania tych 3-4 cm :facepalm: ewentualnie czego szukać żeby zejsc bardzo nisko?

Link to comment
Share on other sites

bardzo nisko to i tak trzeba robić miejsce dla wahaczy, 57 cm chyba jest graniczne i wtedy masz coś koło 2 cm wahacz- ziemia

kowi albo czorny zobaczą to Ci powiedzą bo oni chyba mieli grubo pokręcone

Link to comment
Share on other sites

ja mam gwint weitec'a, skręciłem że zostało 4.5 cm gwintu na amorze ale skręcać sie nie dało opona siedziała na rancie błotnika :facepalm: obstawiam że było gdzieś 57-58cm a gdzie jeszcze 4.5cm do kręcenia :lol:

Link to comment
Share on other sites

ze swojego doswiadczenia moge powiedziec ze trudno bedzie zejsc nizej niz 40mm od serii.

miałem kiedys zawieche własnie -40mm i od górnych wahaczy do odboju gumowego w nadkolu było tylko ok 3 cm

jak wjachałem w wieksza dziure to górne wahacze waliły własnie w ten odbój

jakby zejsc jeszcze nizej to tego luzu juz wcale nie bedzie...

Link to comment
Share on other sites

amory koni to po pierwsze..ale i tak bedzie waliło u góry..przerabiałem temat..na zime skrecałem -4cm i to był max.. bo obcieralo mi juz o nadkole


sorki za bład ..miał byc AMORY KW!!

Link to comment
Share on other sites

nie chodzi o to, że koła obierają albo wahcze opierają się o bude, tylko o to że amortyzator jest dobity cały czas, a potrzebuje coś typowo pod aira żeby kłaśc auto na ziemi :X

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...