Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Corsa 2.0 16v 150 KM


ems

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym przedstawić moje byłe auto:

MODEL: Opel Corsa 1.4 16v, 1999 rok, seria 90 KM

Modyfikacje

Silnik:

x14xe

Modyfikacje głowicy:

- wałki rozrządu KentCams,

- popychacze KentCams,

- poprawione kanały wydechowe i dolotowe,

- zwiększony stopień sprężania do około 11,5:1,

Modyfikacje bloku:

- rozwiercone tuleje,

- tłoki bez kieszonek na zawory,

- wał korbowy o większym skoku,

- szlif bloku,

Układ dolotowy:

- krótki kolektor dolotowy (homemade),

- filtr powietrza raidhp,

Układ wydechowy:

- kolektor wydechowy 4-2-1 (homemade),

- de-cat,

- tłumik końcowy supersprint.

Elektronika:

- remap komputera by waver ,

- rev limiter 7500 obr/min

Zawieszenie:

- sprężyny Eibach,

- regulowane amortyzatory Spax,

- tarcze ATE 256/24 mm, klocki Mintex,

- felgi Steinmetz ST1,

BODY KIT:

- przedni zderzak Irmscher,

- spojler tylnej klapy Irmscher,

- atrapa wlotu powietrza Steinmetz,

- progi Steinmetz,

- przednie lampy Lexmaul,

- tylne lampy MHW,

- elementy nadwozia polakierowane w kolor

- znaczek na klapie Holden ;)

Fotki poglądowe:

1ot3.jpg

2yu7.jpg

Nadal było mało więc przyszedł czas na swap na c20xe

8788cc323d10bb5d.jpg

ac299cb0cd676a28.jpg

Cyferki:

p6100238ib3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecny zakup to 300% dupowozu :tongue4: jedyne co chodzi mi po głowie to zmiana na lato felg na 17" ori s-line :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy do tego silnika wkręcił turbo i uzyskał 240 PS to było coś :evil:[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2008, 21:20_________________________________________________

znajomy do tego silnika wkręcił turbo i uzyskał 240 PS to było coś :evil:

aha trzeba było zrobić skrzynke na filtr stożkowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy do tego silnika wkręcił turbo i uzyskał 240 PS to było coś :evil:

aha trzeba było zrobić skrzynke na filtr stożkowy

IMHO bez sensu uturbiać c20xe, jak coś to juz od razu wsadzić c20let (204 Km w serii) :wink4: jeśli chodzi o obudowe filtra to ciężko ja było zmieścić tak żeby sensownie doprowadzić dolot zimnego powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie musisz podawać mi kodów silników opla znam sie na tym pracuje w ASO opel od 9 lat

pisałem to z myślą o innych uzytkownikach tego forum, którzy nie koniecznie muszą znac oznaczenia GM :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heheh tez mam/miałem ścigacza i audi 100% dupowóza se kupić :>

nie jestem pewien czy kiedyś w piotrkowie sie nie spotklaismy ;)

ps. pomysl o felgach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę że szesnachę miałeś zdrową co rzadko się zdarza :good:,jaka głowica ? może coscast[br]Dopisany: 12 Styczeń 2009, 20:45_________________________________________________a i widze ,że powercapa miałeś własnej roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik był przydławiony 45mm wydechem z corsy więc w pełni swoich skrzydeł nie udało mu sie rozwinąc :( głowica ks700 a power cap musiał byc wystrugany bo ciężko jest zmieścic w corsie puszke sfi :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...