Jump to content
IGNORED

[A4B5] grafitowy płyn i duży przepływ płynu


endrju85
 Share

Recommended Posts

Problem zaczął się mniej więcej 6 miesięcy po kupnie auta, wyrzuciło łożysko i uszczelniacz z pompy, wróciłem do domu bez płynu ok 8km.

Okazało się ze jakiś pseudo mechanik wymieniał łożysko i nadcią obudowę. Wymieniłem pompę na używkę, zbiornik wyrównawczy i przepłukałem układ.

Po niedługim czasie płyn się zrobił czarny i zabiło sito w zbiorniku więc ponowna wymiana zbiornika. Zauważyłem dość duży przepływ płynu w zbiorniku więc kupiłem następną pompę zgodnie z nr z etki efekt ten sam dość duży przepływ płynu nawet na postoju. Dodam ze maglownica nie cieknie i nie stuka.

Czy w maglownicy jest jakiś zawór niedomknięty który powoduje stały przepływ płynu?

Czy syf w zbiorniku może być spowodowany wypłukiwaniem resztek zmielonego uszczelniacza z pierwszej pompy?

Link to comment
Share on other sites

Kolego przeczytaj się i powiedz czy rozumiesz to co napisałeś ... normalnie trzeba się zastanowić i mniejwięcej domyślić się o co chodzi ... nie prościej było to nazwać układem wspomagania

Link to comment
Share on other sites

Temat w układzie kierowniczym a tam jest tylko jedna pompa i jeden zbiornik.

Sorry na przyszłość lepiej opisze problem.

Link to comment
Share on other sites

jakiego producenta i koloru był zalany płyn?

Link to comment
Share on other sites

Jak wszystko pracuje i dziwnych odgłosów nie ma to wg mnie to tylko zmienić płyn celem wypłukania

Link to comment
Share on other sites

A co z dużym przepływem płynu? Może ktoś kasował luz na magtlownicy i za mocno docisną śrube regulacyjną co zwiększyło zapotrzebowanie na płyn a tarcie pomiędzy elementami wspołpracującymi ze soba powodują wycieranie się tych części i zabrudzenie płynu.

Link to comment
Share on other sites

czy układ kierowniczy pracuje anormalnie - tzn. czy kierownie jest utrudnione, kierownica ciężko chodzi, wspomaganie słabie z kolejnymi szybkimi skrętami, czy kierownica nie wraca do położenia do jazdy na wprost

Na wyjściu z pompy jest zawór regulacji przepływu, może w nim należy szukac problemów ale jak nie odczywasz dyskonfortu w kierowaniu to nie wiem czy warto na siłę szukać problemu

Link to comment
Share on other sites

Kierownica chodzi z lekkim oporem, bez problemu wraca do jazdy na wprost, można kręcić kierownicą dłuższą chwile i wspomaganie nie słabnie.

Zawór ten ma za zadanie utrzymać stałe ciśnienie w układzie bez względu na obroty silnika jakby się ten zawór zacinał to by wspomagania nie było na niskich obrotach lub po dłuższym postoju auta.

W sobotę postaram się kolejny raz przepłukać układ.


sorry ze nic nie pisalem ale temat samochodu zostal chwilowo zawieszony z powodu narodzin syna :banan:

dam znac jak ogarne temat z autem, jezeli ktos bedzie mial jakies sugestie odnoscnie wspomagania napewno wyslucham i sprawdze

Link to comment
Share on other sites

GRATY!!!! :banan: :thumbup1: :thumbup1: :thumbup1: :git:

Link to comment
Share on other sites

Po odstaniu starego płynu pojawiły sie w nim opiłki metalu a poza tym po dłygim postoju auta przez chwile niema wspomagania w prawą strone wiec maglownica do regeneracji.

A tak chciałem tego uniknąć-trzeba dziecko okraść z becikowego :( .

Czy zna ktoś dobry zakład zajmujący sie regeneracją maglownic na podkarpaciu?

Link to comment
Share on other sites

dzieki jak znajde chwile czasu to im zawioze

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...