Skocz do zawartości

endrju85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O endrju85

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    stalowa wola

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia endrju85

0

Reputacja

  1. u mnie był zwalony czujnik umieszczony w skrzyni
  2. 1 zacinający sie termostat 2 uszkodzony korek w zbioeniczku wyrównawczym 3 nieszczelność a co za tym idzie zapowietrzanie się układu 4 uszczelka pod głowica
  3. endrju85

    Turbina do silnika AHH

    na 90% taka sama jak afn 110km
  4. miałem to samo aż całkiem straciłem światła cofania, winień był włącznik świateł cofania w skrzyni biegów- cena około 45pln,
  5. dzieki jak znajde chwile czasu to im zawioze
  6. Po odstaniu starego płynu pojawiły sie w nim opiłki metalu a poza tym po dłygim postoju auta przez chwile niema wspomagania w prawą strone wiec maglownica do regeneracji. A tak chciałem tego uniknąć-trzeba dziecko okraść z becikowego . Czy zna ktoś dobry zakład zajmujący sie regeneracją maglownic na podkarpaciu?
  7. na poczatek sprawdz wywarzenie kol, jak to nie bedzie od kol to moze byc przegub wewnetrzny-kumpel mial taki przypadek
  8. Kierownica chodzi z lekkim oporem, bez problemu wraca do jazdy na wprost, można kręcić kierownicą dłuższą chwile i wspomaganie nie słabnie. Zawór ten ma za zadanie utrzymać stałe ciśnienie w układzie bez względu na obroty silnika jakby się ten zawór zacinał to by wspomagania nie było na niskich obrotach lub po dłuższym postoju auta. W sobotę postaram się kolejny raz przepłukać układ. sorry ze nic nie pisalem ale temat samochodu zostal chwilowo zawieszony z powodu narodzin syna dam znac jak ogarne temat z autem, jezeli ktos bedzie mial jakies sugestie odnoscnie wspomagania napewno wyslucham i sprawdze
  9. A co z dużym przepływem płynu? Może ktoś kasował luz na magtlownicy i za mocno docisną śrube regulacyjną co zwiększyło zapotrzebowanie na płyn a tarcie pomiędzy elementami wspołpracującymi ze soba powodują wycieranie się tych części i zabrudzenie płynu.
  10. Temat w układzie kierowniczym a tam jest tylko jedna pompa i jeden zbiornik. Sorry na przyszłość lepiej opisze problem.
  11. Problem zaczął się mniej więcej 6 miesięcy po kupnie auta, wyrzuciło łożysko i uszczelniacz z pompy, wróciłem do domu bez płynu ok 8km. Okazało się ze jakiś pseudo mechanik wymieniał łożysko i nadcią obudowę. Wymieniłem pompę na używkę, zbiornik wyrównawczy i przepłukałem układ. Po niedługim czasie płyn się zrobił czarny i zabiło sito w zbiorniku więc ponowna wymiana zbiornika. Zauważyłem dość duży przepływ płynu w zbiorniku więc kupiłem następną pompę zgodnie z nr z etki efekt ten sam dość duży przepływ płynu nawet na postoju. Dodam ze maglownica nie cieknie i nie stuka. Czy w maglownicy jest jakiś zawór niedomknięty który powoduje stały przepływ płynu? Czy syf w zbiorniku może być spowodowany wypłukiwaniem resztek zmielonego uszczelniacza z pierwszej pompy?
  12. Miałem ten sam problem, czyszczenie styków i lekkie wygięcie blaszek w silniczku pomogło.
  13. Od 2 lat jestem posiadaczem Audi a4b5 awant z ciekawym lecz wykastrowanym z pompy oryginalnej pompy wtryskowej silnikiem AHH. Serdecznie witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...