Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z regulacja instalacji. SIROCCO DIEGO G3


piotreq6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ponad rok temu zakupiłem Audi A4 1.8T (AJL) QUATTRO z instalacja gazową. Jedyne co wiem na temetaj tej instalacji to to że sterowniek jest SIROCCO DIEGO G3, wtryski są Hana zielone i parownik KME Golg. Juz od samego poczatku nie podobało mi się w tej instalacji że za każym razem podczas przyspiesznia powyżej 4,5tys obrotów nastepuje automatyczne przełączenie na PB. ( Poprzedni wałściciel tłumaczył że to ze względów bezpieczeństwa). W zeszły miesiącu robiac homologacje butli poprostu kazałem to przestawić gazownikowi żeby było normalnie i tak tez zrobił. Po tym zabiegu auto jechało do tych 4,5 tys normalnie, natomiast powyżej tych obrotów zaczynało szarpać. Im bardziej był docisniety pedał gazu tym wieksze szerpanie i czuć było że auto nie jedzie tak jak powinno. Natomiast przy 5,5tys juz sie wogóle nie dało jechać bo mozna było głową przednią szybe wybić :P. Po rozmowie z moim mechanikiem zabrał on auto do swojego znajomego który zajmuje sie instalacjami LPG, ale ten majster po całym dniu przy aucie stwierdził żę jest uszkodzony sterownik, ponieważ jak on to powiedział (ja jestem laikiem) po wgraniu nowej mapy i przejechaniu 1km sterownik wraca do wczesniejszych ustawień. Mówił tez coś o tym że sterownik widzi ustawienia właśnie do tych 4,5tys a puźniej sie "gubi" i odcina wtryski czego własnie wynikim jest to szarpanie przy 5.5tys obrotów. Stwierdził że albo sterownik jest zablokowany albo uszkodzony i jedynym wyjściem jest wymiana na inny. Czy jest jakies inne lekarstwo na tą "chorobe" oprucz wymiany sterownika na inny? A może jest ktos kto by był w stanie to ogarnąc? I w ostateczności jakie moga byc koszty wymiany sterownika na inny?

Podrawiam Piotrek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech najpierw podmieni sterownik i wszystko ustawi i jak to przyniesie efekt to wtedy mozesz zaplacic za wymiane kompa bo moze ten gazownik to tylko wymieniacz podzespołów.

dziwna sytuacja wyglada to wogole tak jak by brakowalo cisnienia na wyzszych obrotach. napisz do kolegi cwiara on w tym siedzi i jest dobrym specem od gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup interfejs, wrzuć ustawienia LPG.

Takie szarpanie dla mnie to wynik tego, że jest GRUBO za ubogo albo za bogato. Osobiście stawiam na to, że za ubogo. Jak tak będziesz dłużej jeździł to silnik padnie.

Jeżeli sterownik LPG rzeczywiście coś miesza, to zawsze można spróbować go zaktualizować do nowszej wersji i zrobić od nowa regulację.

Jakby brakowało ciśnienia to by się przełączał na benzynę. W Diego domyślnie się przełącza jak zejdzie poniżej 0,4bara na reduktorze z tego co pamiętam.

Edytowane przez Emejcz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...