pit-er Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Witam. Proszę, zerknijcie na dwa filmiki. Widać i słychać na nich reakcję mojego Audi na skręty kierownicy. Dziwny charakterystyczny zgrzyt, skrzypienie spod maski. Jestem laikiem i nie wiem czy to pompa wspomagania, czy coś innego, poważniejszego. Oby nie... Dzieje się to cały czas przy skrętach kierownicy, najbardziej słychać jak samochód stoi w miejscu, trochę mniej w czasie jazdy. Słychać to na zimnym i na rozgrzanym silniku. Bardzo proszę o pomoc, co to może być i ile ewentualnie może kosztować naprawa. Nie przeszkadza mi to w zasadzie w prowadzeniu, ale wpływa na "estetykę", bo brzmi to na żywo jakby samochód miał się zaraz rozpaść 1) wewnątrz http://videobam.com/QAvNQ 2) na zewnątrz http://videobam.com/hPTwS
tomeklpu Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Mi to wygląda na pompę wspomagania, poziom płynu ok? Bo dźwięk jakbyś miał za mało płynu i pompa mieli w miejscu.
pit-er Opublikowano 2 Października 2014 Autor Opublikowano 2 Października 2014 Mi to wygląda na pompę wspomagania, poziom płynu ok? Bo dźwięk jakbyś miał za mało płynu i pompa mieli w miejscu. Mam nadzieję, że masz rację, bo to chyba o wiele tańszy interes niż maglownica. Teraz jestem poza domem, ale jak wrócę to sprawdzę. Tylko pytanie amatora - jak sprawdzić, bo ten zbiorniczek jest zabudowany? Mogę normalnie odkręcić korek i tam zajrzeć? Nic się nie zapowietrzy/odpowietrzy czy co tam jeszcze innego? (przepraszam, wiem że to głupie, ale naprawdę jestem ciemny w te sprawy)
tomeklpu Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 O ile jest płyn nic się nie zapowietrzy, jeśli już nie ma to do sklepu i dolewasz zapalasz i powoli kręcisz kierą do oporu raz w jedna raz w druga i się odpowietrza i w miedzy czasie kontrolujesz poziom.
pit-er Opublikowano 2 Października 2014 Autor Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) O ile jest płyn nic się nie zapowietrzy, jeśli już nie ma to do sklepu i dolewasz zapalasz i powoli kręcisz kierą do oporu raz w jedna raz w druga i się odpowietrza i w miedzy czasie kontrolujesz poziom. Ok, rozumiem. Dzięki serdeczne! Jak tylko wrócę, od razu to sprawdzę Edit: Dziś sprawdziłem. Płyn jest, ale mało, tzn. na tym bagneciku od korka jest poniżej minimum. Będę musiał podjechać, kupić i dolać. Fajnie jeśli okazałoby się, że szklanka płynu za jakieś 30 czy 40 zł niweluje te zgrzyty, albo chociaż sprawia, że są cichsze. Jeśli macie jakieś rady to chętnie przyjmę wszystkie! Edytowane 3 Października 2014 przez pit-er
pikolift Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Witam i jak pomogło? bo mam to samo w moim, choć stan płynu jest ok. Też mnie to denerwuje czym szybciej obracasz kierownicą tym głośniej to słychać...
misiek95 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 moim zdaniem pompa się kończy, ale przed wymianą polecam sprawdzić czy kółko na pompie jest dobrze dokręcone. Miałem kiedyś przypadek, że było poluzowane i jak sie dotknęło kiermany to dźwięk był bardzo podobny
tomiqu Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Mam identyczny problem, wspomaganie jest ale hałasuje identycznie jak u autora tematu. Czy napinacz paska wielorowkowego może powodować, że pasek jest za słabo napięty i nie daje pełnej siły na rolkę pompy? Ale pewnie wtedy wspomaganie byłoby słabsze...
mat994 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Gdyny to była wina rolki czy paska to bez dotykania kierownicy słychać by było dźwięki. Pompa do sprawdzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się