Gastovski Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Witam Mam problem z moim Audi Ostatnio miałem 2 przypadki że auto nie reaguje na gaz. Chodzi o to że, przy wciśniętym pedale gazu auto nie przyspiesza tak jak powinno, gaz w podłogę a on przyśpiesza baaaaardzo powoli, tak jak by bez turbo, przy tym obroty nie wzrastają jak przy zużyciu sprzęgła, więc to na pewno nie sprzęgło, Kolega mój znajomy stwierdził że to może być czujnik położenia pedału gazu, gdyż tam siedzi potencjometr i on decyduje o poziomie wciśniętego gazu. Pytanko czy to może być to ?? jak to sprawdzić ??
PAWEL69 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Kolega mój znajomy stwierdził że to może być czujnik położenia pedału gazu, gdyż tam siedzi potencjometr i on decyduje o poziomie wciśniętego gazu. Pytanko czy to może być to ?? jak to sprawdzić ?? Może być..lub wiele innych usterek.Dowiesz się podpinając pod tester diagnostyczny jakim jest VCDS lub starszy VAG. Obejrzysz sobie wartości jakie otrzymuje Twój sterownik, dla potencjometru gazu np. blok 10 w 01 ENGINE. Pzdr.Paweł
Gastovski Opublikowano 7 Października 2014 Autor Opublikowano 7 Października 2014 (edytowane) Dzięki, dzisiaj jak wrócę z pracy to podepnę i dam znać. A na jakie wartości mam patrzeć? Jest jakiś przedział? Więc, pod VCDS wartości są 100 % , a czy nie powinna migać kontrolka świec jak by to było to ? Jeszcze w SILNIK miałem błąd: przepływomierz masowy powietrza g70 nieprawidłowy sygnał i usunąłem go. I nie powtarzał się Edytowane 7 Października 2014 przez Gastovski
bozmek Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Jak Ci wywala błąd przepływki to ja wymien jak przepływomierz padnie to TDI jedzie gorzej jka sam D :banan:
PAWEL69 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Jak Ci wywala błąd przepływki to ja wymien jak przepływomierz padnie to TDI jedzie gorzej jka sam D :banan: Nic na razie nie wymieniaj bez diagnostyki Zrób logi popatrzymy. Zrób dyn. 003 010 008 011 to na początek
bozmek Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 A dlaczego mu wywala bład przepływki? skoro twierdzisz zeby nie wymieniac. To niech ja wypnie i sie przejedzie zobaczy czy jest roznica. Od kogoś zawsze moze wziąść na odmianke.
PAWEL69 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 A dlaczego mu wywala bład przepływki? skoro twierdzisz zeby nie wymieniac. To niech ja wypnie i sie przejedzie zobaczy czy jest roznica. Od kogoś zawsze moze wziąść na odmianke. np. z powodu przeadowania...
PAWEL69 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 To gdzie bład 575? Jeszcze w SILNIK miałem błąd: przepływomierz masowy powietrza g70 nieprawidłowy sygnał i usunąłem go. I nie powtarzał się Autor posta zrobi jak uważa,Ja osobiście nie jestem zwolennikiem wymiany czegokolwiek przed porządnie wykonaną diagnostyką....
bozmek Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Ja też zawsze testy robie ale jka wywala ewidentnie przepływke.
Gastovski Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 Logów nie robiłem, nie miałem czasu ale co dziwne, ten problem pojawia się tylko wtedy jak odpalę auto i zacznę jechać i to za każdym razem, jeżeli zrobię przegazówkę pedałem kilka razy to problem znika. Na razie nic nie wymieniam... Bo nie wiem co.
PAWEL69 Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 Na razie nic nie wymieniam... Bo nie wiem co. I to jest słuszne podejście do sprawy,najpierw diagnostyka. Sprawdzałeś układ paliwowy,filtr paliwa,zasilanie pompy w paliwo,przewody przelewowe itd? Może problem tkwi w paliwie (zasilaniu w paliwo) Sprawdż w trakcie problemu blok 010 ostatnia pozycja...oraz 001 No i zrób te logi w trakcie występowania problemu(statyczne)
Gastovski Opublikowano 15 Października 2014 Autor Opublikowano 15 Października 2014 Witam Logów nie robiłem bo nie mam czasu się za to zabrać, ale zauważyłem coś takiego że jak odpalę i cały czas to się dzieje, dodaje gazu na jałowym, obroty wchodzą wolno i jak dojdą do 4 tyś. to następuje tak jak by przeskok, tzn że od 4 tyś po wciśnięciu gazu dalej to czas wchodzenia na wyższe obroty idzie tak jak powinny, po tym momencie wszystko już jest OK z autem. Za każdym dosłownie razem jak odpalam to jest ten problem. Może coś z pompą wtryskową ? Są ślady że była rozbierana... Po odpaleniu problem się pojawił, wypiąłem wtyczkę od przepływomierza i problemu NIE MA!!, po wpięciu problem znowu się pojawił...Wina to przepływomierz, pytanie . Jest jakaś metoda jego naprawy czy wymiana na nowy, na razie jeżdżę bez przepływki.
Prezes870 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Wyczyść ja narazie i zobacz efekty.
Gastovski Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) Wymieniony przepływomierz Pierburg za 500 zł... i już jest po problemie Edytowane 1 Listopada 2014 przez Gastovski
bozmek Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Dobrze mowiłem ze przepływka do wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się