Jump to content
IGNORED

AHU brak reakcji na pedał gazu


Gastovski
 Share

Recommended Posts

Witam

Mam problem z moim Audi

Ostatnio miałem 2 przypadki że auto nie reaguje na gaz.

Chodzi o to że, przy wciśniętym pedale gazu auto nie przyspiesza tak jak powinno, gaz w podłogę a on przyśpiesza baaaaardzo powoli, tak jak by bez turbo, przy tym obroty nie wzrastają jak przy zużyciu sprzęgła, więc to na pewno nie sprzęgło, Kolega mój znajomy stwierdził że to może być czujnik położenia pedału gazu, gdyż tam siedzi potencjometr i on decyduje o poziomie wciśniętego gazu. Pytanko czy to może być to ?? jak to sprawdzić ??

Link to comment
Share on other sites


Kolega mój znajomy stwierdził że to może być czujnik położenia pedału gazu, gdyż tam siedzi potencjometr i on decyduje o poziomie wciśniętego gazu. Pytanko czy to może być to ?? jak to sprawdzić ??

Może być..lub wiele innych usterek.Dowiesz się podpinając pod tester diagnostyczny jakim jest VCDS lub starszy VAG.

Obejrzysz sobie wartości jakie otrzymuje Twój sterownik, dla potencjometru gazu np. blok 10 w 01 ENGINE.

Pzdr.Paweł

Link to comment
Share on other sites

Dzięki, dzisiaj jak wrócę z pracy to podepnę i dam znać. A na jakie wartości mam patrzeć? Jest jakiś przedział?

Więc, pod VCDS wartości są 100 % , a czy nie powinna migać kontrolka świec jak by to było to ?

Jeszcze w SILNIK miałem błąd: przepływomierz masowy powietrza g70 nieprawidłowy sygnał i usunąłem go. I nie powtarzał się

Edited by Gastovski
Link to comment
Share on other sites

Jak Ci wywala błąd przepływki to ja wymien jak przepływomierz padnie to TDI jedzie gorzej jka sam D :banan: :banan:

Link to comment
Share on other sites

Jak Ci wywala błąd przepływki to ja wymien jak przepływomierz padnie to TDI jedzie gorzej jka sam D :banan: :banan:

Nic na razie nie wymieniaj bez diagnostyki :facepalm:

Zrób logi popatrzymy.

Zrób dyn. 003 010 008 011 to na początek :wink:

Link to comment
Share on other sites

A dlaczego mu wywala bład przepływki? skoro twierdzisz zeby nie wymieniac. To niech ja wypnie i sie przejedzie zobaczy czy jest roznica. Od kogoś zawsze moze wziąść na odmianke.

Link to comment
Share on other sites

A dlaczego mu wywala bład przepływki? skoro twierdzisz zeby nie wymieniac. To niech ja wypnie i sie przejedzie zobaczy czy jest roznica. Od kogoś zawsze moze wziąść na odmianke.

np. z powodu przeadowania...

Link to comment
Share on other sites

To gdzie bład 575?

Link to comment
Share on other sites

To gdzie bład 575?

Jeszcze w SILNIK miałem błąd: przepływomierz masowy powietrza g70 nieprawidłowy sygnał i usunąłem go. I nie powtarzał się

:wink:

Autor posta zrobi jak uważa,Ja osobiście nie jestem zwolennikiem wymiany czegokolwiek przed porządnie wykonaną diagnostyką.... :hi:

Link to comment
Share on other sites

Ja też zawsze testy robie ale jka wywala ewidentnie przepływke.

Link to comment
Share on other sites

Logów nie robiłem, nie miałem czasu ale co dziwne, ten problem pojawia się tylko wtedy jak odpalę auto i zacznę jechać i to za każdym razem, jeżeli zrobię przegazówkę pedałem kilka razy to problem znika. Na razie nic nie wymieniam... Bo nie wiem co.

Link to comment
Share on other sites


Na razie nic nie wymieniam... Bo nie wiem co.

I to jest słuszne podejście do sprawy,najpierw diagnostyka.

Sprawdzałeś układ paliwowy,filtr paliwa,zasilanie pompy w paliwo,przewody przelewowe itd?

Może problem tkwi w paliwie (zasilaniu w paliwo)

Sprawdż w trakcie problemu blok 010 ostatnia pozycja...oraz 001

No i zrób te logi w trakcie występowania problemu(statyczne)

Link to comment
Share on other sites

Witam

Logów nie robiłem bo nie mam czasu się za to zabrać, ale zauważyłem coś takiego że jak odpalę i cały czas to się dzieje, dodaje gazu na jałowym, obroty wchodzą wolno i jak dojdą do 4 tyś. to następuje tak jak by przeskok, tzn że od 4 tyś po wciśnięciu gazu dalej to czas wchodzenia na wyższe obroty idzie tak jak powinny, po tym momencie wszystko już jest OK z autem. Za każdym dosłownie razem jak odpalam to jest ten problem.

Może coś z pompą wtryskową ? Są ślady że była rozbierana...


Po odpaleniu problem się pojawił, wypiąłem wtyczkę od przepływomierza i problemu NIE MA!!, po wpięciu problem znowu się pojawił...Wina to przepływomierz, pytanie . Jest jakaś metoda jego naprawy czy wymiana na nowy, na razie jeżdżę bez przepływki.

Link to comment
Share on other sites

Wymieniony przepływomierz Pierburg za 500 zł... i już jest po problemie

Edited by Gastovski
Link to comment
Share on other sites

Dobrze mowiłem ze przepływka do wymiany.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...