sunset Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Witam, ostatnio w aucie regenerowana była turbina + nowy zawór podciśnienia turbiny+ czujnik ciśnienia turbiny, auto zbiera się dobrze jednak na 4 lub 5 biegu nagle słabnie (120-140 max) i już wcale nie przyśpiesza.Dziś udało mi się zrobić programem Delphi , wykres ciśnienia doładowania i obrotów silnika. W 26 sekundzie (na wykresie) przy 3 tys obrotów na 4 biegu ciśnienie doładowania nagle spadło. Max doładowanie wyszło 2984 czyli to chyba za duża wartość ?Dodatkowo wyskoczył błąd 17965 - regulacja ciśnienia doładowania, dodatnia odchyłka.Wszystkie dane w pdf-ie .http://www.directupload.net/file/d/3767/p5xe4jgf_pdf.htm Panowie co to może być? Jutro postaram sie zrobić logi dynamiczne. Edytowane 6 Października 2014 przez sunset
bigu888 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Przeładowanie turbiny. Zapieczone kierownice spalin lub kłopoty z ich sterowaniem (zawór n75, wężyki, aktuator). Nagły spadek ciśnienia to przejście auta w tyb awaryjny ze względu na przekroczenie ciśnienia doładowania. Max na seryjnym programie to 2350.
Homiczek Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 przeładowanie jest ale co do wyników to weź poprawkę, że delphi to jakieś uniwersalne narzędzie, a często jest tak że te wartości które pokazują takie narzędzia są inne niż w rzeczywistości. najlepiej vag kkl + vcds lite, bo z tych logów można coś więcej powiedzieć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się