Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pęknięta głowica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A więc jest diagnoza mojego ubywającego płynu chłodniczego :(

Głowica jest cała popękana...

Czy ktoś się spotkał z tym problemem? Widzę że na allegro jest tego troche, jak wyglada kwestia dopasowania?

Mój silnik to 2.0 BRD 170km, czy głowice od innych 2.0 tdi będa pasować?

Pomóżcie proszę :(

Opublikowano

Tak ale tylko od 16v

Opublikowano

Rozwin watek,cala popekana.Rozumiem,ze oddales ja do zakladu na pomiar szczelnosci.Gdzie znalezli pekniecia,i co przyczynilo sie do tych jak piszesz licznych pekniec.Jak dlugo jezdzisz ta brd?

Opublikowano

Co za różnica czape i tak musi zmienić....

Opublikowano

Grzesiek, no niby zadna ale pytam z czystej ciekawosci, mam ten sam motor i niedawno podobne z nim przejscia.

Opublikowano

Tak, była sprawdzana szczelność i wyszło że są liczne pęknięcia (nawet widoczne gołym okiem) wokół zaworów.

Znalazłem już głowicę za 600 PLN (wydaje mi się że uczciwa cena), sprawdzamy jeszcze numery części. Pochodzi ona z BKD, będzie pasować?

Swoim BRD jeżdżę rok lekko ponad, poprzedni właściciel chyba lubił dawać w palnik jak się okazuje :(

Na szczęście wałki i popychacze są w dobrym stanie więc tylko korpus muszę wymienić.

Opublikowano (edytowane)

Poczekaj jak odpisza inni ,ale wydaje mi sie ze powinienes szukac tylko tej samej od brd

Edytowane przez fafa61
Opublikowano

Poczekaj jak odpisza inni ,ale wydaje mi sie ze powinienes szukac tylko tej samej od brd

pasuje kazda 16v

Opublikowano

Tylko głowica musi być kopletna czyli tzw płyta bedącą stopami wałków rozrządu.

Opublikowano (edytowane)

Ok, dzięki.

Wezmę ją, w razie czego mam miesiąc na zwrot jakby się okazało że coś nie tak

UPDATE:

Panowie pomocy!

Doszła ta nowa głowica i zadzwonił do mnie właśnie mechanik, i powiedział mi że:

"Głowica jest niby taka sama ale zawory w tej nowej wystają bardziej niż w Pana starej. W Pana starej głowicy były one wklęśnięte jakieś 30-40 a w tej nowej wystają 20-30 od płaszczyzny."

I pyta mnie się co ma robić, bo nigdy się z takim czymś nie spotkał wcześniej.

Czyli okazuje się że jednak głowica z BKD nie pasuje do BRD?

Zaraz się chyba załamie....

UPDATE 2:

Wychodzi że ta głowica którą zakupiłem pochodzi z Golfa BKD, jak poczytałem wychodzi że rzeczywiście w "starych" BKD inaczej były wypuszczone zawory..

Pytanie, czy mogę te zawory przełożyć ze swojej starej czy odsyłać tą głowicę i szukać innej? :(

Edytowane przez melisario
Opublikowano

Witam

Kolega wymeniał przedwczoraj głowice w swoim 2.0 tdi. Są jakieś wytyczne co do stylu jazdy, wymiany oleju po jakimś przebiegu itp. Podpowiecie coś przy okazji tego tematu? Dzieki wielkie.

Opublikowano

Nic-użytkujesz jak ci się podoba...

Opublikowano

Moje auto wróciło do życia...

A więc ważna sprawa, głowica BKD nie pasuje do BRD...

Póki co zostałem z jedną z nich i próbuję ją sprzedać, także jakby ktoś znał kogoś kto poszukuje, dajcie znać ;)

http://allegro.pl/glowica-2-0-2-0-16v-tdi-audi-vw-skoda-seat-i4732027189.html

Dodatkowo przy wymianie, za radą kolegi z forum wymieniłem uszczelniacze pod zaworami oraz zmieniłem szpilkę na wersję z 1,9.

Póki co śmiga jak należy, mam nadzieję że więcej niespodzianek w najbliższym czasie nie będzie...

P.S. Wygląda na to że nie mogę napisać tematu w dziale SPRZEDAM bo mam za mało postów :( Mógłby mi ktoś napisać posta? Dajcie znać na priv. Dzięki!

Opublikowano

Przy jakim przebiegu ta głowica popękała?

Opublikowano

jaką dopasowałeś głowicę, jaki kod silnika?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...