czapa97 0 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Witam chciał bym w swojej audi wymienić zegary na jakieś fajniejsze myślałem nad jakimś fajnym podświetlanym mogli byście podrzucić mi tutaj swoje propozycje i jakie te zegary bym mógł zamontować z góry pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush 1 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Witam chciał bym w swojej audi wymienić zegary na jakieś fajniejsze myślałem nad jakimś fajnym podświetlanym mogli byście podrzucić mi tutaj swoje propozycje i jakie te zegary bym mógł zamontować z góry pozdrawiam kolego jedyne fajne podświetlenie to lift zegary żadnych tuningów czy zmiany koloru podświetlania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Weź pod uwagę jeszcze imo. Może się okazać że musisz przerabiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapa97 0 Opublikowano 10 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Rozumiem dzięki panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush 1 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Weź pod uwagę jeszcze imo. Może się okazać że musisz przerabiać. do lifta nie trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Zależy chyba od licznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush 1 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Zależy chyba od licznika. kolego immo masz w licznikach w poliftach także jest problem kolega ma przedlifta a immo jest po za licznikiem pod stacyjką kluczyka w pętli i w kluczyku licznik ja mam lifta i nie musiałem immo kodować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fatboy 0 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) W przed liftach immo jest w ecu, przy stacyjce to tzw czytnik kluczyka, w poliftach immo jest w liczniku także do przed lifta możesz założyć bez grzebania z immo trochę kabelkologi i działa Edytowane 10 Października 2014 przez fatboy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush 1 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 W przed liftach immo jest w ecu, przy stacyjce to tzw czytnik kluczyka, w poliftach immo jest w liczniku także do przed lifta możesz założyć bez grzebania z immo trochę kabelkologi i działa dziękuje za tłumaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Wiem o tym ale, nie wiemy jaki licznik kolega sobie zafunduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush 1 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 z b8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4ek 0 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Witam, Podłączę się do tematu - mam A4 B5 z 98 roku 1.9 AFN i chciałbym założyć zegary z modelu liftowego z 1/2 FISa - czy dużo będzie z tym przeróbek i problemów? Tzn czy zwykły śmiertrlnik poradzi sobie z tymi przeróbkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Wiem o tym ale, nie wiemy jaki licznik kolega sobie zafunduje. Tylko w liczniku z lifta będzie miał inne podświetlenie także zbyt wielkiego wyboru to on nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush 1 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Witam, Podłączę się do tematu - mam A4 B5 z 98 roku 1.9 AFN i chciałbym założyć zegary z modelu liftowego z 1/2 FISa - czy dużo będzie z tym przeróbek i problemów? Tzn czy zwykły śmiertrlnik poradzi sobie z tymi przeróbkami? moim zdaniem nie ma sensu ładować 1/2 lifta a całego lifta ja mam i nie chce innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4ek 0 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Arkadiush, zgadzam się z Tobą - efekt i komfort posiadania pełnego FISa jest na pewno bez porównania Boję się, że kupię zegary z pełnym FISem i wkrótce później padnie wyświetlacz, a to już większy koszt. Jeśli się mylę to wyprowadź mnie z błędu Zastanawiałem się tylko, czy z 1/2 FISa nie byłoby mniej roboty z przekładaniem i dorabianiem instalacji - tzn. czy nie pasował by plug&play do przedlifta? Oczywiście pomijając immo. Rozpatruję tą opcję, bo prawdopodobnie moje zegary już swoje wysłużyły i zaczął świrować mi wskaźnik paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Pełny i pół fis mają ten sam układ kabelków w niebieskiej i zielonej kostce, ale mimo ze ty też masz zielona i niebieska to masz inny układ kabli w nich wiec tak czy siak rzeźba cię nie ominie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się