makavelli1 Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Obieg wlacznika/czujnika położenia klapy kolektora dolotowego-sygnal poza zakresem-blad mechaniczny passive/abiogenesis. Wyskakuje mi oto taki błąd?Jak to zinterpretowac?Czy to ma jakiś związek z sonda lambda?
Homiczek Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 uzupełnij profil aby wiadomo było jaki silnik. ale wygląda na to że klapy w kolektorze dolotowym szwankują. z lambdą raczej nie, chociaż zepsute klapy mogą zaburzać ilość powietrza i przez to wpływać na dane z lambdy
makavelli1 Opublikowano 22 Października 2014 Autor Opublikowano 22 Października 2014 uzupełnij profil aby wiadomo było jaki silnik. ale wygląda na to że klapy w kolektorze dolotowym szwankują. z lambdą raczej nie, chociaż zepsute klapy mogą zaburzać ilość powietrza i przez to wpływać na dane z lambdy w zasadzie to pojawily mi sie 2 bledy wlasnie 1 zwiazany z sonda i ten wyzej podany....sonda wymieniona i juz mi tamtego bledu nie pokazuje ale znowu ten mi wyskoczyl x2 przy przejechaniu 300km....czy musze sie obawiac jakis konsekwencji jezdzac z tym bledem?Dodam,ze nie wyskakuje mi na kompie check a auto zachowuje sie normalnie
Homiczek Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 klapy w kolektorze to zmora nowoczesnych dieselków :/ opel, bmw , vwi inni - wszędzie to samo - je..... klapy nie wiem jak jest w grupie VW, ale w BMW straszą że jak sie klapka urwie to wpada do cylindra i może narobić bigosu. U ciebie wygląda na pierwsze symptomy - że coś się delikatnie czasem przytnie. Podejrzewam że z biegiem czasu błąd będzie coraz częściej itd. A jak klapy się całkiem zatną to: - klapy w pozycji otwartej - słaby dół w okolicach 1500 obr - klapy w pozycji zamkniętej - słabszy na wyższych obrotach takie są objawy w oplach z lat ok.. 2005r U ciebie pewnie jest taka kontrola silnika sterującego klapami, że wyłąpie całkowite zablokowanie i włączy tryb serwisowy dla silnika, zmuszając co zajęcia się tym problemem. może porusz temat klap w kolektorze w dziale silników B8, bo tutaj to mniej osób zagląda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się