Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Fake US C6 3.0 Quattro S-line interior, exterior


slavko87

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra decyzja odnośnie zmiany felunku myślę, że jakaś dwudziestka :wink: będzie na duży +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMON tak jak piszesz 20 " będzie na +

Felgi dziś dotarły, opony zamówione.

received_1020085494737454_zpseawomapp.jp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no kur... nareszcie jakiś męski rozmiar ;oD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no kur... nareszcie jakiś męski rozmiar ;oD

Miałem to odłożyć na kolejny sezon no ale nie wytrzymałem;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie. Na weekend postaram się to zarzucić na auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMON tak jak piszesz 20 " będzie na +

Felgi dziś dotarły, opony zamówione.

received_1020085494737454_zpseawomapp.jp

jakie ET ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ET 35 od razu na tył leci ;) i tak będzie na styk :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ET 35 od razu na tył leci ;) i tak będzie na styk :)

Właśnie szukam info czy trzeba dystans,więc mówisz że obejdzie się bez?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ET 35 od razu na tył leci ;) i tak będzie na styk :)

Właśnie szukam info czy trzeba dystans,więc mówisz że obejdzie się bez?

nie ma mowy o dystansie jedynie na przód z tyłu jak założysz zobaczysz że rant na równo praktycznie z kołem będzie, ratować będzie jedynie opona 235 lecz ceny opon zabijają :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ET 35 od razu na tył leci ;) i tak będzie na styk :)

Właśnie szukam info czy trzeba dystans,więc mówisz że obejdzie się bez?

nie ma mowy o dystansie jedynie na przód z tyłu jak założysz zobaczysz że rant na równo praktycznie z kołem będzie, ratować będzie jedynie opona 235 lecz ceny opon zabijają :/

Dzieki za info. Jeśli chodzi o ceny opon to w De są tańsze o wiele niż w Pl. Kupiłem nexen za 470eu a w Pl 2600 więc różnica spora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ET 35 od razu na tył leci ;) i tak będzie na styk :)

Właśnie szukam info czy trzeba dystans,więc mówisz że obejdzie się bez?

nie ma mowy o dystansie jedynie na przód z tyłu jak założysz zobaczysz że rant na równo praktycznie z kołem będzie, ratować będzie jedynie opona 235 lecz ceny opon zabijają :/

Dzieki za info. Jeśli chodzi o ceny opon to w De są tańsze o wiele niż w Pl. Kupiłem nexen za 470eu a w Pl 2600 więc różnica spora

nie wiem też jak Ci dobija na dziurach i jak pracuje Gwint AP jeśli nie jest jakoś super twardy to niestety będzie ocierać.

Oponkę jaką wsadzasz ? 235/245 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ET 35 od razu na tył leci ;) i tak będzie na styk :)

Właśnie szukam info czy trzeba dystans,więc mówisz że obejdzie się bez?

nie ma mowy o dystansie jedynie na przód z tyłu jak założysz zobaczysz że rant na równo praktycznie z kołem będzie, ratować będzie jedynie opona 235 lecz ceny opon zabijają :/

Dzieki za info. Jeśli chodzi o ceny opon to w De są tańsze o wiele niż w Pl. Kupiłem nexen za 470eu a w Pl 2600 więc różnica spora

nie wiem też jak Ci dobija na dziurach i jak pracuje Gwint AP jeśli nie jest jakoś super twardy to niestety będzie ocierać.

Oponkę jaką wsadzasz ? 235/245 ?

Beton to on nie jest więc odboje trzeba zapodac. Opony to 245x35

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...